Το κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean International, Utopia of the Seas, που πρόκειται να γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, ξεκίνησε τις θαλάσσιες δοκιμές του στη Γαλλία. Το πλοίο είναι το πρώτο της κατηγορίας Oasis που θα εισέλθει στην αγορά των σύντομων κρουαζιέρων και το πρώτο της κατηγορίας που θα λειτουργεί με LNG.
Το κρουαζιερόπλοιο αναμένεται επίσης να κατέχει για λίγο τον τίτλο του δεύτερου μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου εν υπηρεσία στον κόσμο. Με 236.860 μεικτούς τόνους, το Utopia of the Seas είναι το έκτο και μεγαλύτερο της κατηγορίας Oasis. Το πλοίο διαθέτει πάνω από 2.800 καμπίνες επιβατών και είναι συνολικής χωρητικότητας άνω των 7.000 ατόμων και θα έχει πλήρωμα 2.290 άτομα.
Το πλοίο είναι μικρότερο από το Icon of the Seas της Royal Caribbean, αλλά ξεπερνά το προηγούμενο πλοίο της κατηγορίας Oasis, το Wonder of the Seas. Το νεότερο πλοίο, Utopia of the Seas, έχει ωστόσο μεγαλύτερη διπλή πληρότητα επιβατών από το Icon of the Seas, αλλά λόγω αλλαγών στη γενική διάταξη έχει ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα επιβατών από το Wonder of the Seas. Πρόκειται να επισκιαστεί από το δεύτερο πλοίο της κατηγορίας Icon του επόμενου έτους.
Το κρουαζιερόπλοιο ξεκίνησε πενθήμερες θαλάσσιες δοκιμές έχοντας αποπλεύσει από τα ναυπηγεία Chantiers de l’Atlantique. Πάνω από 900 ειδικοί, στον τομέα της αρχιτεκτονικής πλοίων, μηχανικής, ναυτιλίας και σχεδίασης, βρίσκονται στο Utopia για την πραγματοποίηση των εκατοντάδων θαλάσσιων δοκιμών και επιθεωρήσεων. Οι έλεγχοι επεκτείνονται σε όλα τα σημεία, από τον τρόπο που κινείται το πλοίο μέσα στο νερό και τη λειτουργία των συστημάτων πλοήγησης, έως την απόδοση των μηχανών, τους τεχνικούς ελέγχους των μηχανοστασίων και πολλά άλλα. Αναμένεται να διανύσει πάνω από 1.000 ναυτικά μίλια κατά τη διάρκεια των δοκιμών και στη συνέχεια θα επιστρέψει στα ναυπηγεία στη Saint-Nazaire της Γαλλίας για να ολοκληρωθεί ο τελικός εξοπλισμός του πριν την παράδοση. Το Utopia of the Seas αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Ιούλιο, πραγματοποιώντας κρουαζιέρες από το Port Canaveral της Φλόριντα στις Μπαχάμες.
Με μήκος 1.188 πόδια (362 μέτρα), το πλοίο προσφέρει μια πληθώρα ανέσεων στους επιβάτες του, μεταξύ αυτών 23 μπαρ, 21 χώροι εστίασης, πέντε πισίνες, οκτώ υδρομασάζ και τρεις νεροτσουλήθρες. Είναι η πρώτη φορά που ένα πλοίο αυτού του μεγέθους αναπτύσσεται σε μόνιμη βάση για κρουαζιέρες 3ήμερων Σαββατοκύριακων και 4ήμερων εργάσιμων ημερών.
Η σημαντικότερη αλλαγή στο σχεδιασμό είναι η προσθήκη της μηχανής πρόωσης με καύσιμο LNG. Πρόκειται για το 21ο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG που βρίσκεται σε λειτουργία, με επιπλέον 14 να βρίσκονται σε παραγγελία.
Η Royal Caribbean σχεδιάζει να συνεχίσει την επέκτασή της εστιάζοντας προς το παρόν σε γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια.