Το νέο γιγάντιο κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean International “Utopia of the Seas”και δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο, έφυγε για πρώτη φορά από το ναυπηγείο στις 16 Σεπτεμβρίου. To κρουαζιερόπλοιο, το οποίο θα είναι 236.860 μικτών τόνων όταν ολοκληρωθεί, κατασκευάζεται στη Γαλλία και θα τεθεί σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2024.
Σε αντίθεση με τα πέντε προηγούμενα πλοία της κατηγορίας του, το “Utopia of the Seas” επανασχεδιάστηκε για να μπορεί να λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο, και είναι το δεύτερο πλοίο της εταιρείας κρουαζιέρας που χρησιμοποιεί LNG, μετά την εισαγωγή στην αγορά του “Icon of the Seas” στο τέλος του έτους, το οποίο θα είναι επίσης το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο. Η κατηγορία Oasis ξεκίνησε το 2009 και μετά την κατασκευή δύο πλοίων στη Φινλανδία, η Royal Caribbean αποφάσισε να επεκτείνει την κατηγορία παραγγέλνοντας τελικά τέσσερα πλοία από το Chantiers de l’Atlantique στο Saint-Nazaire της Γαλλίας.
Το κρουαζιερόπλοιο αποτελείται από 74 μοναδικά τεμάχια που προσυναρμολογήθηκαν από την αυλή και στη συνέχεια ενώθηκε στην αποβάθρα, καθώς προχωρούσε η συναρμολόγηση. Το πλοίο είναι πλέον κατασκευαστικά ολοκληρωμένο και θα προχωρήσουν στην εισαγωγή του εσωτερικού εξοπλισμού. Το τεράστιο πλοίο θα έχει έξι κινητήρες που παράγουν ισχύ 96.000 kW.
Η διαδικασία float-out απαιτούσε σχεδόν 15 ώρες. Προχωρώντας κατά τη διάρκεια της νύχτας, η ξηρά αποβάθρα απαιτούσε περισσότερα από 46 εκατομμύρια γαλόνια νερού για να επιπλεύσει το κρουαζιερόπλοιο που έχει μήκος 1.188 πόδια και πλάτος 211 πόδια.
Χρησιμοποιήθηκαν ρυμουλκά για την επανατοποθέτηση του σκάφους στην κουκέτα εξοπλισμού όπου θα παραμείνει μέχρι τις θαλάσσιες δοκιμές του επόμενου έτους.
Το “Utopia of the Seas” θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το υφιστάμενο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας, το “Wonder of the Seas”, που επίσης ανήκει στην κατηγορία Oasis. Έχουν τις ίδιες διαστάσεις κύτους, αλλά οι αλλαγές στη διάταξη των κοινόχρηστων δωματίων και καταλυμάτων αύξησαν τις διαστάσεις στο νέο πλοίο.
Οι αλλαγές στο γενικό σχέδιο του “Utopia of the Seas” έναντι των προηγούμενων πλοίων της κατηγορίας, σημαίνουν ότι θα έχει μεγαλύτερη ολική χωρητικότητα αλλά μικρότερη χωρητικότητα επιβατών, που θα ανέρχονται στους 5.668 επιβάτες σε 2.834 καμπίνες. Το πλοίο προγραμματίζεται να έχει πλήρωμα 2.290 ατόμων. Υπάρχουν ορισμένες αλλαγές στις παροχές του, οι οποίες περιλαμβάνουν πέντε πισίνες, 20 χώρους εστίασης και 20 μπαρ και χώρους διασκέδασης, συμπεριλαμβανομένων δύο καζίνο. Το πλοίο έχει μια σουίτα θύλακα και εισάγει τη μεγαλύτερη ξηρή τσουλήθρα στη θάλασσα.
Όταν εισέλθει στην εμπορική υπηρεσία, θα γίνει το πρώτο από τα νέα και μεγαλύτερα πλοία που θα τοποθετηθούν στην αγορά της κρουαζιέρας 3 και 4 ημερών. Θα πλέει από το Port Canaveral προς τις Μπαχάμες.