Νέα

  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η πρώτη συνέργεια για πλοία μεταφοράς υγραερίου, με καύσιμο την αμμωνία

Δυο ακόμη πλοία σχεδιάζονται και θα κατασκευαστούν με γνώμονα να χρησιμοποιούν στο μέλλον ως καύσιμο την αμμωνία, η οποία είναι ελκυστική ως καθαρό καύσιμο επόμενης γενιάς που δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα όταν καίγεται. Αυτή τη φορά η γιαπωνέζικη Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της εταιρεία Phoenix Tankers Pte. Ltd. με έδρα τη Σιγκαπούρη, υπέγραψε συμφωνία με την Namura Shipbuilding Co., Ltd. για την κατασκευή δύο πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς υγραερίου (Very Large Gas Carrier-VLGC) για τη μεταφορά υγροποιημένου πετρελαίου (LPG) και αμμωνίας.

Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο ενώ έχουν σχεδιασθεί έτσι ώστε να μπορούν με μετατροπή να αξιοποιήσουν ως καύσιμο και την αμμωνία η οποία έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το LPG.

Το υγραέριο, ως καύσιμο, μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 20%, και τις εκπομπές SOx, PM, κατά περίπου 90% σε σύγκριση με το μαζούτ. Τα νεότευκτα VLGC έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα καυσίμου και είναι πλοία φιλικά προς το περιβάλλον και θα ανταποκρίνονται στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις της φάσης EEDI 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, οι οποίες ισχύουν για VLGC που έχουν συμβληθεί μετά το 2022.

Ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) είναι ένας διεθνής κανονισμός που δείχνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ανά τόνο φορτίου που μεταφέρθηκε για ένα μίλι. Στη φάση EEDI 3, τα πλοία νέας κατασκευής θα πρέπει θεωρητικά να επιτυγχάνουν μείωση κατά 30% των εκπομπών CO2 συγκρινόμενα με τον αρχικό EEDI της φάσης σχεδιασμού του.

Η Namura Shipbuilding θα κατασκευάσει τα δύο πλοία στο ναυπηγείο Imari, σε συνεργασία σε τεχνικό επίπεδο με την Mitsubishi Shipbuilding Co.. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μετά το 2023.

Περισσότερες Κατηγορίες

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

X