Επιστρέφει στο πολεμικό ναυτικό για τη νέα του ταινία ο Τομ Κρουζ
Ο Τομ Κρουζ έχει μια μακρά σχέση εργασίας με το Ναυτικό των ΗΠΑ – τόσο καιρό που οι περισσότεροι ανώτεροι αξιωματικοί ήταν παιδιά όταν ο Κρουζ έβαλε για πρώτη φορά τη ναυτική αεροπορία στο προσκήνιο στο πρώτο “Top Gun”. Αν και τα F-14 Tomcats που παρουσιάζονται σε εκείνη την ταινία έχουν αποσυρθεί, μαζί με τον αερομεταφορέα, USS Enterprise, ο ηθοποιός εξακολουθεί να κάνει επιτυχημένες επιτυχίες με τη βοήθεια της υπηρεσίας.
Το τελευταίο – “Top Gun: Maverick” – ενισχύθηκε με δύο αεροπλανοφόρα του Πολεμικού Ναυτικού στο Σαν Ντιέγκο και οι εναέριες ακολουθίες του πετάχτηκαν από πιλότους του Πολεμικού Ναυτικού σε μαχητικά του Πολεμικού Ναυτικού.
Οι ηγεσίες του Πολεμικού Ναυτικού βοήθησαν τον Κρουζ να επιστρέψει στη θάλασσα για άλλη μια φορά για να γυρίσει την επόμενη -και πιθανώς την τελευταία- δόση του franchise του Mission Impossible, “Mission Impossible – Dead Reckoning Part Two”.
Οι λεπτομέρειες των μεγάλων παραγωγών του Χόλιγουντ συνήθως κρατούνται κρυφές μέχρι την κυκλοφορία της ταινίας, αλλά τα νέα για την τελευταία συνεργασία του Κρουζ με το Ναυτικό των ΗΠΑ έφτασαν ούτως ή άλλως στον Τύπο. Ένας Ιταλός αξιωματούχος προώθησης ταινιών επιβεβαίωσε στο Variety ότι ο Τομ Κρούζ πέταξε στο λιμάνι του Μπάρι της Ιταλίας στις 25 Φεβρουαρίου για να μπει σε έναν αερομεταφορέα στην Αδριατική.
Ο αξιωματούχος υπέθεσε λόγω της επίπεδης τους επιφάνειας, ότι μπορεί να είναι το USS George H.W. Bush, ο μοναδικός αμερικανικός αερομεταφορέας που λειτουργεί επί του παρόντος στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με το Variety, ο ηθοποιός επιβιβάστηκε σε ιδιωτικό ελικόπτερο στις 26 Φεβρουαρίου για να πετάξει στο αεροπλανοφόρο, το οποίο βρισκόταν κάπου μεταξύ Ιταλίας και Κροατίας. Αναμενόταν να ολοκληρώσει το γύρισμα σε διάστημα μιας εβδομάδας.
Η διοίκηση της περιοχής της Απουλίας γνώριζε για τη συμφωνία του Πολεμικού Ναυτικού με τον Κρουζ, επειδή η τοπική κυβέρνηση βοήθησε να οργανωθεί η πτήση του με ελικόπτερο.