Η Meyer Werft, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές κρουαζιερόπλοιων, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε το απαιτούμενο χρηματοοικονομικό πακέτο διάσωσης για τη διατήρηση της λειτουργίας του ναυπηγείου της στο Papenburg της Γερμανίας. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε στις 17 Σεπτεμβρίου 2024, η εταιρεία δήλωσε ότι όλες οι απαραίτητες συμφωνίες με την κυβέρνηση της Κάτω Σαξονίας, την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τις τράπεζες έχουν πλέον επιτευχθεί.
Η 15η Σεπτεμβρίου είχε αναφερθεί ως η καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση του πακέτου οικονομικής βοήθειας, προκειμένου να αποτραπεί μια κρίση στο ναυπηγείο. Κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Κάτω Σαξονίας τόνισαν την ταχύτητα με την οποία συγκεντρώθηκε το πακέτο, σημειώνοντας ότι ήταν το αποτέλεσμα μίας αποδοτικής συνεργασίας μεταξύ της πολιτείας, της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και της ιδιωτικής βιομηχανίας, για την προστασία των θέσεων εργασίας.
Η Meyer ανέφερε ότι βρέθηκε σε δύσκολη οικονομική θέση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, του πολέμου στην Ουκρανία και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών. Το ναυπηγείο επεκτεινόταν πριν από την πανδημία με στόχο την παράδοση δύο μεγάλων κρουαζιερόπλοιων ετησίως, καθώς και πιθανώς ενός μικρότερου πλοίου. Παρά την καθυστέρηση στις παραδόσεις και τη μείωση των επιπέδων εργασίας, καμία παραγγελία δεν ακυρώθηκε, αλλά η εταιρεία δεν έλαβε νέες παραγγελίες μεγάλων πλοίων έως το 2024.
Το πακέτο διάσωσης είναι δομημένο σε δύο φάσεις: η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και η κυβέρνηση της Κάτω Σαξονίας επενδύουν από κοινού 400 εκατομμύρια ευρώ, αποκτώντας περίπου το 80% των μετοχών της Meyer Werft, ενώ η οικογένεια Meyer θα διατηρήσει το 20%. Επιπλέον, οι κυβερνήσεις θα παρέχουν εγγυήσεις δανείων περίπου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ για τη χρηματοδότηση των υφιστάμενων παραγγελιών.