Αρχή ανασχεδιασμών για την MAERSK η οποία έχει θέσει στο «μικροσκόπιο» τα δίκτυα της υπό το φως των νέων εξελίξεων στην εφοδιαστική. Σύμφωνα με πληροφορίες η αρχή έγινε με την Ασία.
Το δίκτυο, το οποίο συνδέει χώρες όπως η Ινδία, το Μπανγκλαντές, η Σρι Λάνκα, το Πακιστάν, τα ΗΑΕ και η Σαουδική Αραβία, θα επανεξεταστεί για να βελτιώσει την ταχύτητα στην αγορά, να παρέχει μεγαλύτερη προβλεψιμότητα και να προσφέρει ευελιξία στην αλυσίδα εφοδιασμού, σύμφωνα με την εταιρεία. Επιπλέον, ο επανασχεδιασμός του δικτύου θα φέρει επίσης μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις αλυσίδες εφοδιασμού των πελατών, όπως υποστηρίζει η Maersk, προστατεύοντάς τους καλύτερα από λειτουργικές προκλήσεις που προκύπτουν από απρόοπτα.
Στο πλαίσιο των αλλαγών:
• Η νέα υπηρεσία ME4 θα προσφέρει άμεση κάλυψη μεταξύ της Ντόχα και της Βόρειας Ευρώπης, βελτιώνοντας την ταχύτητα στην αγορά έως και πέντε ημέρες και έως και έξι ημέρες από το Jebel Ali στη Δυτική Αφρική για την πλειοψηφία των πελατών
• Η υπηρεσία ME3 που συνδέει εξαγωγείς νωπών προϊόντων από το Πακιστάν με τη Ρωσία θα δει βελτίωση στους χρόνους διέλευσης. Αυτό θα μειώσει περαιτέρω τη σπατάλη των φρέσκων προϊόντων διατηρώντας την ακεραιότητά του μέσω της διατερματικής εφοδιαστικής ψυχρής αλυσίδας που προσφέρει η Maersk στο Πακιστάν
• Η υπηρεσία FI3 θα αλλάζει από δεκαπενθήμερο σε εβδομαδιαία δίνοντας συχνές επιλογές για τους εισαγωγείς που παίρνουν φορτίο από την Άπω Ανατολή στη Βόρεια Ινδία
• Η υπηρεσία ME7 θα συνδέσει τον τομέα του τρόπου ζωής, του λιανικού εμπορίου και της αυτοκινητοβιομηχανίας της Νότιας Ινδίας απευθείας με την Ευρώπη. Έτσι, το φορτίο θα ρέει ομαλά χωρίς να επηρεάζεται από απρόβλεπτες καθυστερήσεις σε περίπτωση συμφόρησης
• Η υπηρεσία ME7 θα παρέχει επίσης άμεση και τακτική εναλλαγή μεταξύ των κόμβων του Κολόμπο και της Salalah
• Η νέα υπηρεσία FI4, η οποία συνδυάζει την προηγούμενη Jade Express και την Chennai Express, θα συνδέει τη Νοτιοανατολική Ασία με την Ινδία και το Πακιστάν σε μία μόνο άμεση υπηρεσία