Μπορεί να αναπτύξειταχύτητα έως και 350 χιλιόμετρα την ώρα. Το θαλάσσιο μαζικό μεταφορικό της Κίνας, κάτι σαν το μετρό της θάλασσας, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στην επαρχία Φουτσιάν της Ανατολικής Κίνας την Πέμπτη. Η γραμμή μειώνει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Φουτσόου και Ξιαμέν στα 55 λεπτά, με στόχο την ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ των δύο μεγάλων πόλεων της επαρχίας.
Με συνολικό μήκος 277 χιλιομέτρων, ο σιδηροδρομικός θαλάσσιος δρόμος ξεκινά από τη Φουτσόου, διασχίζει τις πόλεις Πουτιέν, Κουαντζού και Ξιαμέν και τελειώνει στην Τζανγκζού.
Αποτελεί μια ακόμη έξυπνη διαδρομή που τίθεται σε εμπορική λειτουργία, μετά τον υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικό δρόμο Πεκίνου-Ζανγκτζιάκου και τον υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικό δρόμο Πεκίνου-Ξιονγκάν, δείχνοντας τη νέα έξυπνη εποχή στην της τεχνολογίας των υψηλών ταχυτήτων σιδηροδρόμων της Κίνας.
Ο σιδηροδρομικός δρόμος σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας την τελευταία τεχνολογία μοντελοποίησης βασισμένη σε ψηφιακές πληροφορίες, η οποία επέτρεψε την ολοκληρωμένη διαχείριση του σχεδιασμού, της κατασκευής και της λειτουργίας του.
Το σύστημα πλοήγησης με δορυφόρο BeiDou, έξυπνο ρομπότ και περιβαλλοντικά φιλικά υλικά χρησιμοποιήθηκαν για να διευκολύνουν την κατασκευή διασυνοριακών γεφυρών. Ένα έξυπνο σύστημα εντολής και εκτέλεσηςχρησιμοποιείται για να διασφαλίσει ότι το θαλάσσιο τρένο παραμένει στην πορεία του και λειτουργεί αποτελεσματικά. Ένα σύστημα ανάλυσης μεγάλων δεδομένων μπορεί να παρακολουθεί και να αναφέρει όλες τις πιθανές καιρικές καταστροφές, εξασφαλίζοντας την ασφαλή λειτουργία κάθε τρένου στη διαδρομή.
Η έναρξη του σιδηροδρομικού δικτύου συνδέει πολλές πόλεις κατά μήκος της ακτής της Νοτιοανατολικής Κίνας και δημιουργεί μία ζώνη γεμάτη τουριστικούς προορισμούς. Θα δημιουργήσει επίσης ένα υψηλής ποιότητας κανάλι μεταφορών που θα συνδέει τη Νίνγκμπο στην επαρχία Τσετζιάνγκ της Ανατολικής Κίνας και τη Γκουανγκζού στη Νότια Κίνα, με άλλους υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικούς δρόμους που έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή είναι ακόμα υπό κατασκευή.