Με τα νέα υπό κατασκευή θαλάσσια φορτηγά οχήματα της, η Hyundai Glovis, ένας από τους μεγαλύτερους μεταφορείς στον τομέα θα έχει τη δυνατότητα, σε ένα μόνο δρομολόγιο, να μεταφέρει μέχρι και 10.800 αυτοκίνητα. Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου να εξουσιοδοτήσει την παραγγελία κατασκευής, κατά τη διάρκεια αναφοράς των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της και σε μια καταχώρηση στο Χρηματιστήριο της Κορέας.
Κατά την αναφορά της προς τους επενδυτές ότι η εταιρεία είχε μείωση στον όγκο των υψηλών φορτίων SPOT στον τομέα μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών, ανέφεραν επίσης τη μεγαλύτερη αξιοποίηση του χώρου μεταφοράς οχημάτων στη δεκαετή ιστορία της επιχείρησης. Ενώ παραδοσιακά κινούνταν στο εύρος χρήσης του χώρου που κυμαίνεται από το 60% έως το 65%, ανέφεραν αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου σκαφών, που υπερβαίνει το 70% στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το 2022.
Οι εξαγωγές των τελικών OEM αυτοκινήτων αναμένεται να ανακάμψουν, σημειώνοντας ότι υπάρχει περιορισμένη διαθεσιμότητα σκαφών λόγω συμφόρησης στους λιμένες σε περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική (Δυτική Ακτή), καθώς και στην Ευρώπη και την Αυστραλία. Η Hyundai Glovis λειτουργεί αυτήν τη στιγμή 78 συνολικά σκάφη, ενώ αναφέρουν μια συνολική έλλειψη σκαφών και χωρητικότητας στην αγορά.
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας έχει εξουσιοδοτήσει την επένδυση ενός ποσού 1,84 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μια νέα σειρά σκαφών, τα οποία όπως αναφέρθηκε θα είναι επίσης τα μεγαλύτερα στη βιομηχανία σήμερα. Το σχέδιο προβλέπει την κατασκευή δώδεκα σκαφών, καθένα με χωρητικότητα 10.800 μονάδων.
Με την απόκτηση μιας σειράς κινητήρων προώθησης διπλού καυσίμου LNG για τη σταθεροποίηση των λειτουργιών στο μεσοπρόθεσμο έως μακροπρόθεσμο διάστημα και την ανταπόκριση στους ενισχυμένους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, η εταιρεία αναμένει να παραλάβει τα σκάφη μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2027. Τα σκάφη αποτελούν επίσης μέρος του σχεδίου της εταιρείας για την επίτευξη μιας μείωσης των εκπομπών αερίων, πάνω από 20% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2021, μέσω της εισαγωγής πλοίων που λειτουργούν με LNG και οικολογικά φορτηγά.
Προς το παρόν, τα μεγαλύτερα σκάφη του κλάδου έχουν χωρητικότητα 8.500 μονάδων αλλά η βιομηχανία βιάζεται με νέες παραγγελίες για να ανταποκριθεί στην τρέχουσα και την αναμενόμενη μελλοντική ζήτηση. Σχεδόν 100 νέα PCTC παραγγέλθηκαν το 2022 και με την ανάπτυξη της κινεζικής βιομηχανίας κατασκευής αυτοκινήτων, αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται η ζήτηση.