Οι Αρχές στο λιμάνι του Βίγκο της Ισπανίας, ανέφεραν ότι κινητοποιήθηκαν γρήγορα για να μειώσουν τον κίνδυνο πλοήγησης και να κατευθύνουν το πλοίο κλειστού τύπου MSC Houston V (58,300 dwt) στο λιμάνι, αφού αυτό ανέφερε κατάρρευση φορτίου. Στόχος ήταν να οδηγηθεί το πλοίο σε πλοηγό για να αποτραπεί περαιτέρω ζημιά και η απώλεια περισσότερων κοντέινερ στη θάλασσα.
Το πλοίο ήταν στην νοτιοδυτική γωνία της Πορτογαλίας κοντά στον Άγιο Βικέντιο όταν ήρθε αντιμέτωπο με μια ισχυρή καταιγίδα στα τέλη του χειμώνα. Το πλοίο αναφέρεται ότι συνάντησε ανέμους που πλησίαζαν τα 50 ναυτικά μίλια. Η τελευταία στοίβα στην πρύμνη του πλοίου κατέρρευσε προς τη δεξιά πλευρά, σκίζοντας πολλά κουτιά. Με τα κουτιά ανοιγμένα και να κρέμονται από την πλευρά του πλοίου, η άφιξή του τράβηξε την προσοχή στο λιμάνι.
Μια μεταγενέστερη επιθεώρηση στο Βίγκο έδειξε ότι μεταξύ 15 και 20 κουτιά κατέληξαν στη θάλασσα. Οι λιμενικές αρχές αναφέρουν ότι έχουν ενημερωθεί pvw δεν υπήρχε επικίνδυνο φορτίο στα κοντέινερ. Ωστόσο, οι πορτογαλικές αρχές έχουν εκδώσει προειδοποίηση πλοήγησης για πιθανή συντριβή στο νερό. Το πλοίο, το οποίο έπλεε από τον Πειραιά προς το Λίβερπουλ της Αγγλίας, δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει εκτροπή, λόγω του μεγέθους του. Έχει μήκος 876 πόδια (267 μέτρα) με μέγιστο βύθισμα 41 πόδια (12,5 μέτρα) και χωρητικότητα 4,432 TEU. Κατασκευασμένο το 2010, το πλοίο λειτουργεί για την MSC από το 2022 και είναι εγγεγραμμένο στην Πορτογαλία.
Οι λιμενικές αρχές δήλωσαν ότι η προσπάθεια σταθεροποίησης του φορτίου θα είναι περίπλοκη. Μετακίνησαν τους γερανούς του λιμένα μακριά από τον λιμένα και έφεραν έναν κινητό γερανό για τη δουλειά. Τοπικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι οι προσπάθειες επανατοποθέτησης ξεκίνησαν την Κυριακή, 23 Μαρτίου, και το διαδικτυακό πρόγραμμα της MSC δείχνει ότι θα παραμείνει στο Βίγκο μέχρι 27 Μαρτίου.