Δεν άντεξε το βάρος των υποχρεώσεων της η ναυτιλιακή εταιρεία World Marine Offshore, η οποία ήταν ένας από τους πρωτοπόρους στην ανάπτυξη σύγχρονων υπεράκτιων υπηρεσιών για την υποστήριξη των αιολικών πάρκων, η οποία αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση στη Δανία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο διαχειριστής που διορίστηκε από το δικαστήριο εργάζεται ήδη για να προσελκύσει αγοραστές με τις ελπίδες να πουλήσει την εταιρεία και τα περιουσιακά της στοιχεία. Προηγουμένως είχε αναφερθεί ότι αρκετές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στις Ηνωμένες Πολιτείες, είχαν εξερευνήσει την αγορά της προβληματικής εταιρείας.
Η World Marine Offshore έχει περάσει από μια σειρά από προβλήματα τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα μεγάλες οικονομικές λειτουργικές ζημίες. Υπήρχαν διαφωνίες στη διαχείριση και τη στρατηγική μεταξύ των ιδιοκτητών της εταιρείας, οι οποίες αυξήθηκαν καθώς αυξάνονταν οι οικονομικές πιέσεις. Στα τέλη του 2021, αναφέρθηκε ότι το διοικητικό συμβούλιο παραιτήθηκε και στα τέλη του περασμένου έτους αναφέρθηκε ότι ο Hans Schneider, CEO της εταιρείας, θα παραιτηθεί το 2023. Η πιο πρόσφατη οικονομική έκθεση της εταιρείας έδειξε ζημιά μεγαλύτερη από 2 εκατομμύρια δολάρια.
Η World Marine ξεκίνησε τις εργασίας της το 2012, αναπτύσσοντας έναν στόλο πλοίων μεταφοράς πληρώματος, χρησιμοποιώντας τον προτιμώμενο σχεδιασμό της, για πλοία trimaran SWATH. Μεταξύ των επιτευγμάτων τη, ήταν και η ανάπτυξη του πρώτου ηλεκτρικού CTV.
Η εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος 11 CTV που λειτουργούν στην Ευρώπη και τέσσερα επιπλέον πλοία που απασχολούνται στην Ταϊβάν. Επιπλέον, είχαν υπογράψει μια νέα συμφωνία πέρυσι με την Orsted, η οποία προέβλεπε την κατασκευή δύο νέων πλοίων, καθώς και δύο άλλων που είχαν παραγγελθεί στο παρελθόν. Το 2021, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια κοινοπραξία με την U-Ming, για μια κοινή υπεράκτια εταιρεία που θα ναυπηγούσε και θα λειτουργούσε δύο πλοία.
Καθοριστική της φθίνουσας πορείας που ξεκίνησε για την εταιρεία, ήταν η αποτυχημένη προσπάθεια επέκτασης της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το 2020, η εταιρεία κέρδισε έναν διαγωνισμό για την προμήθεια CTV για την Patriot Offshore Maritime, που αναπτύσσει ένα υπεράκτιο αιολικό πάρκο στη Μασαχουσέτη. Ως μέρος της συμφωνίας, η εταιρεία επρόκειτο να ναυπηγήσει τρία νέα πλοία, αλλά λόγω έλλειψης κεφαλαίων δεν μπόρεσαν να προχωρήσουν. Η Patriot και η εταιρεία κατέληξαν στα μαχαίρια, με την πρώτη να μηνύει την δεύτερη, ζητώντας αποζημίωση 20 εκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που οδήγησε την εταιρεία στην απόφαση για κατάθεση αίτησης πτώχευσης, καθώς δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.