Η Carnival Corporation αναμένει να επιστρέψει στην κερδοφορία κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, καθώς συνεχίζει να σημειώνει καλή πρόοδο με την επανεκκίνηση των εργασιών της, παρά τις πρόσφατες προκλήσεις.
Η μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο αναφέρει ότι έχει επανεκκινήσει με επιτυχία τα τρία τέταρτα του στόλου της, σχεδιάζοντας να επαναφέρει πλήρως τις περισσότερες δραστηριότητες της, τους επόμενους μήνες. Μετά από σημαντικές περικοπές στον στόλο της το 2020, η Carnival σχεδιάζει τώρα πιο σταθερά επίπεδα ανάπτυξης με τη διαχείριση του στόλου να αφαιρεί τρία επιπλέον πλοία φέτος.
Η εταιρεία κρουαζιέρας με τα διάφορα εμπορικά σήματα της, αναφέρει ότι 64 πλοία ξενοδοχεία της έχουν επιστρέψει στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, καθώς και μερικά στη Νότια Αμερική και από τον Μάιο του 2022 θα συνεχίσει να λειτουργεί στην Αυστραλία. Η μόνη μεγάλη αγορά που παραμένει κλειστή είναι η Κίνα, αλλά ανεξάρτητα από το χρονοδιάγραμμα για την Ασία, η εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι βρίσκονται σε τροχιά ανάκαμψης μετά την πανδημία. Μέχρι σήμερα, από τότε που ξεκίνησε η επιχειρησιακή επανεκκίνηση, 2,2 εκατομμύρια τουρίστες έχουν επιβιβαστείς τα πλοία της και περισσότερα από 70.000 μέλη του πληρώματος έχουν επιστρέψει στην εργασία τους.
Μιλώντας στα πλαίσια ενημέρωσης των επενδυτών, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Carnival Corporation, Άρνολντ Ντόναλντ, υπέδειξε τα επιτεύγματα της εταιρείας τα τελευταία δύο χρόνια λέγοντας ότι η Carnival κατάφερε να μειώσει τις μηνιαίες προσαρμοσμένες ζημίες EBITDA κατά 40 τοις εκατό από τα μέσα του 2020, ενώ παράλληλα συμπλήρωσε περισσότερα από 29 δισεκατομμύρια δολάρια σε άντληση κεφαλαίου και αναχρηματοδότηση χρέους, άνω των 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Με τις βελτιωμένες πρόσφατες τάσεις κρατήσεων να πρωτοστατούν, αυξάνοντας τις καταθέσεις των πελατών, το θετικό προσαρμοσμένο EBITDA είναι στο επίκεντρο για την εταιρεία. Για το επόμενο οικονομικό έτος, προέβλεψε ότι οι επωνυμίες της Carnival θα φιλοξενούσαν σχεδόν 14 εκατομμύρια επισκέπτες δημιουργώντας δυνητικά μεγαλύτερα προσαρμοσμένα EBITDA από το 2019».
Η πληρότητα στα κρουαζιερόπλοια ανακάμπτει επίσης. Οι προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των κρουσμάτων COVID-19 στις αρχές του 2022, έφεραν χαμηλότερη πληρότητα στο 54%, εντούτοις παρατηρείται αύξηση σχεδόν στο 70% μέχρι στιγμής για τον Μάρτιο, ενώ σε περισσότερα από 40 δρομολόγια η πληρότητα είναι στο 100%. Οι αυξήσεις του Drydocking και άλλων δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, συνέβαλαν σε τριμηνιαία καθαρή ζημία άνω των 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στη θετική προοπτική της εταιρείας είναι η συνεχής αναζωογόνηση του στόλου της. Ο Ντόναλντ τόνισε ότι το ένα τέταρτο των πλοίων της εταιρείας θα είναι καινούργια ή θα παρουσιαστούν πρόσφατα, όταν ολοκληρώσουν την επιστροφή στην υπηρεσία. Με τον πλήρη στόλο σε λειτουργία το 2023, η εταιρεία θα έχει οκτώ τοις εκατό αύξηση χωρητικότητας σε σχέση με το 2019, ενώ έχει επίσης επιταχύνει την απομάκρυνση 22 παλαιότερων και μικρότερων πλοίων από όλες τις μάρκες.
Φέτος, η εταιρεία σχεδιάζει να αφαιρέσει τρία επιπλέον πλοία από τους στόλους της. Ένα από τα πλοία, το Carnival Sensation, αναχώρησε την περασμένη εβδομάδα από το Μαϊάμι με προορισμό τις επιχειρήσεις ανακύκλωσης στην Τουρκία. Κατασκευάστηκε το 1993 ως το τρίτο σκάφος στην κατηγορία Fantasy, χωρητικότητας 70.000 τόνων και με χωρητικότητα 2.000 επιβατών. Εκείνη την εποχή ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια σε υπηρεσία. Η Carnival Cruise Line ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το έτος ότι είχε αποφασίσει να μην επιστρέψει το σκάφος στα δρομολόγια μετά την πανδημία και σχεδιάζει επίσης να αποσύρει το αδελφό της πλοίο το Carnival Ecstasy το φθινόπωρο του 2022.