Με μία “βουτιά“ κάτω από το νερό, έκλεισε το βιβλίο της ιστορίας του πλοίο Tourist II, το οποίο βυθίστηκε μερικώς σε μια προβλήτα στην Αστόρια του Όρεγκον, διακόπτοντας τη μακρά και ιστορική καριέρα της.
Γύρω από το πορθμείο αναπτύχθηκε πεδίο περιορισμού για να μειωθεί ο κίνδυνος ρύπανσης, ενώ ανατέθηκε σε ένα οργανισμό αντιμετώπισης πετρελαιοκηλίδων η σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού. Κανείς δεν επέβαινε στο πλοίο τη στιγμή της βύθισης.
Το Tourist II έχει μακρά ιστορία στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό. Κατασκευάστηκε το 1924 για μια προσοδοφόρα ιδιωτική γραμμή πορθμείων μεταξύ Αστόρια και Μέγκλερ της Ουάσιγκτον, κοντά στις εκβολές του ποταμού Κολούμπια. Στο ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, πουλήθηκε στον στρατό για ναρκοθεσία, ενώ λειτουργήουσε και ως φορτηγό σκάφος μέσα και γύρω από την Αστόρια.
Μετά το τέλος του πολέμου, ο αρχικός ιδιοκτήτης το αγόρασε πίσω από τον στρατό και το έβαλε ξανά στο δρομολόγιο του πορθμείου. Λειτούργησε στην ίδια υπηρεσία μέχρι την ολοκλήρωση της γέφυρας Astoria-Megler το 1966, γεγονός που έβαλε τέλος στις ακτοπλοϊκές δραστηριότητες στην περιοχή.
Μετά το κλείσιμο της υπηρεσίας πορθμείων, το Tourist II μεταφέρθηκε στην κομητεία Πίερς της Ουάσιγκτον. Το 1996, αγοράστηκε από την εταιρεία κρουαζιερόπλοιων του Σιάτλ Argosy Cruises και μετονομάστηκε σε Kirkland. Υποβλήθηκε σε εκτεταμένες επισκευές και ξεκίνησε τη νέα του καριέρα στις κρουαζιέρες, γύρω από τη λίμνη της Ουάσιγκτον.
Ωστόσο, στο σκάφος ξέσπασε πυρκαγιά το 2010, κατά την οποία καταστράφηκε το μηχανοστάσιο του, ενώ ήταν αγκυροβολημένο στο Κίρκαλαντ. Ένας ιδιώτης συλλέκτης αποκατέστησε το φέρι, το οποίο κατέληξε στα χέρια μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης στην Αστόρια.
Σύμφωνα με το Restore Oregon, από το 2018 το σκάφος παρουσίασε συχνά διαρροές καιρού και σημάδια φθοράς στο εσωτερικό. Το μέλλον του είναι πλέον άγνωστο.