Ο ναυτιλιακός γίγαντας MSC παρέλαβε το δεύτερο εξαιρετικά μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της και αυτή τη φορά είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο σε μεταφορική ικανότητα στα 24.346 TEU.
Ο αερομεταφορέας παρέλαβε δύο από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, την ίδια μέρα στην Κίνα, ως μέρος ενός κύματος αύξησης της χωρητικότητας που έρχεται στη βιομηχανία εμπορευματοκιβωτίων.
Η MSC Irinia παραδόθηκε στην Bank of Communications Financial Leasing (BoCom) στους εγγεγραμμένους ιδιοκτήτες της, οι οποίοι ναυλώνουν το πλοίο στην MSC βάσει μακροπρόθεσμης συμφωνίας.
Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στο Zιουσιάν της Κίνας την ίδια ημέρα, 9 Μαρτίου, καθώς το MSC Tessa παραδόθηκε στη Σαγκάη. Και τα δύο είναι από τα μεγαλύτερα boxships και μέρος της επέκτασης της MSC, η οποία θα δει περισσότερα από δώδεκα από αυτά τα εξαιρετικά μεγάλα πλοία, να εντάσσονται στο στόλο της τους επόμενους μήνες.
Το πρώτο από τα πλοία πρόκειται να αναχωρήσει αυτήν την Παρασκευή, 17 Μαρτίου, από το πρώτο λιμάνι της στην Κίνα για να ξεκινήσει ένα ταξίδι στη Βόρεια Ευρώπη. Σε μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη, το δεύτερο σκάφος MSC Irina δεν τοποθετείται στην ίδια διαδρομή.
Το πρόγραμμα της MSC στην ιστοσελίδα της δείχνει ότι το σκάφος τίθεται σε υπηρεσία την επόμενη εβδομάδα στις 21 Μαρτίου. Φεύγοντας από την Κίνα , με κατεύθυνση τη Μεσόγειο, το πλοίο πηγαίνει σε λιμάνια της Ιταλίας και της Ισπανίας πριν προχωρήσει στη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στη συνέχεια πίσω στην Ασία.
Με αναφερόμενη χωρητικότητα 24.346 TEU, το σκάφος είναι επίσημα το μεγαλύτερο που έχει κατασκευαστεί στη βιομηχανία. Το MSC Tessa, που κατασκευάστηκε στη Σαγκάη είναι το πρώτο στην κατηγορία του με χωρητικότητα 24.116, ελαφρώς πίσω από το νέο ισπανικό OOCL Ισπανίας που κατασκευάστηκε από την Nantong COSCO Kawasaki Ship Engineering Co. (NACKS) στην Κίνα, με χωρητικότητα 24,18. Οι διαφορές προέρχονται από μικρές αλλαγές στα μοτίβα φόρτωσης των πλοίων καθώς όλα έχουν πολύ παρόμοιες διαστάσεις. Το καθένα έχει μήκος 1.312 πόδια και έχει ακτίνα περίπου 201 πόδια
Η Yangzijiang Shipbuilding, η οποία κατασκεύασε το MSC Irina, τονίζει τα μοναδικά σχεδιαστικά τους στοιχεία για τη βελτίωση της απόδοσης του πλοίου. Αποκαλούν τη βολβώδη πλώρη «αόρατη», ενώ όλα τα πλοία χρησιμοποιούν συστήματα λίπανσης αέρα στο κύτος και είναι εξοπλισμένα με έλικες μεγάλης διαμέτρου, αγωγούς εξοικονόμησης ενέργειας και συστήματα παραγωγής άξονα.