Ο νεότερος παίκτης στην αγορά εφοδιασμού υδρογόνου είναι η C-Job Naval Architects. Σε συνεργασία με την LH2 Europe, η οποία έχει αναπτύξει μία πρωτοποριακή ιδέα για την κατασκευή δεξαμενόπλοιων εφοδιασμού υγρού υδρογόνου. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2027 και να ξεκινήσει τη μεταφορά υδρογόνου 6 μήνες αργότερα.
Το σκάφος, όταν ολοκληρωθεί, υποτίθεται ότι θα έχει μήκος 141 μέτρα και έχει χωρητικότητα αποθήκευσης 37.500 m3. Αυτός ο όγκος θα αποθηκευτεί σε 3 δεξαμενές χωρητικότητας 12.500 m3 η καθεμία.
Oι συγκεκριμένες δεξαμενές έχουν πολύ χαμηλότερο ρυθμό βρασμού από ό,τι είναι διαθέσιμο στη βιομηχανία και το οριακό υδρογόνο, το οποίο αφού ζεσταθεί θα κατευθύνεται στις κυψέλες υδρογόνου που τροφοδοτούν το σκάφος. Οι λειτουργίες αυτού του πλοίου θα παράγουν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Το σκάφος διαθέτει μια μοναδική γάστρα σε σχήμα τραπεζίου που εξαλείφει την ανάγκη για έρμα.
Αυτή ήταν μια μοναδική λύση στο πρόβλημα της εκφόρτωσης υγρού υδρογόνου καθώς έχει πολύ μικρότερο βάρος από το LNG.
Ο Δρ Πήτερ Γουέλς – Διευθύνων Σύμβουλος της LH2 Europe, δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσουν την άφθονη ανανεώσιμη ενέργεια στη Σκωτία για την παραγωγή πράσινου υδρογόνου και την εμπορία του σε ανταγωνιστική τιμή με το ντίζελ. Το νέο δεξαμενόπλοιο θα παραδώσει το υδρογόνο από τη Σκωτία στη Γερμανία. Η τρέχουσα προγραμματισμένη τιμή είναι 100 τόνοι την ημέρα και πρόκειται να αυξηθεί σταδιακά στους 300 τόνους ημερησίως ανάλογα με τη ζήτηση.