Νέα

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

Λουκέτο στα διυλιστήρια του Περού μετά τη διαρροή

Mετά την μεγάλη διαρροή 12.000 βαρελιών πετρελαίου ανοιχτά της Λίμα, η κυβέρνηση του Περού έκλεισε όλες τις παραδόσεις αργού πετρελαίου για το διυλιστήριο La Pampilla της Repsol.

Η παραγγελία απαιτεί από τη Repsol να υποβάλει νέο σχέδιο διαχείρισης διαρροών και να λάβει ρυθμιστική έγκριση πριν ανοίξει εκ νέου τους θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς της για παραλαβή. Η απόφαση σημαίνει ότι η εγκατάσταση θα πρέπει να κλείσει, παίρνοντας μαζί της περίπου το 40 τοις εκατό της παραγωγής βενζίνης και ντίζελ του Περού.

Σύμφωνα με υπουργείο Περιβάλλοντος του Περού, η Repsol, μέχρι τώρα, δεν έχει εγγυηθεί με βεβαιότητα ότι είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει μια νέα διαρροή υδρογονανθράκων στις άλλες τρεις σημαδούρες φόρτωσης και εκφόρτωσης υδρογονανθράκων που λειτουργεί στη θάλασσα.

Σε μια δήλωση, η Repsol χαρακτήρισε την απόφαση «δυσανάλογη και παράλογη». Εντούτοις δήλωσε έτοιμη να συνεργαστεί με τις αρχές για να ξαναρχίσει η παραγωγή το συντομότερο δυνατό.

 Δεσμεύτηκε να καταβάλει μεγαλύτερες προσπάθειες για να αποφευχθεί ο κίνδυνος ελλείψεων βασικών προϊόντων για τους Περουβιανούς πολίτες και την ανάπτυξη της χώρας.

 Εν τω μεταξύ, η Repsol, δηλώνει ότι  σημειώνει πρόοδο στον καθαρισμό της θάλασσας, με κόστος περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια, στήνοντας φράγμα συγκράτησης 3.770 μέτρων, 84.500 μέτρα ροφητικό υλικό και 30 δεξαμενές αποθήκευσης, μαζί με άλλο εξοπλισμό. . Σε τοπικό επίπεδο, έχει προσλάβει περίπου 2.000 άτομα προσωπικό, για τον καθαρισμό  παραλιών και περίπου 144 βαρέα μηχανήματα.

Στο μεταξύ συνεχίζεται η ποινική έρευνα για την προέλευση της διαρροής. Την Παρασκευή, ένας Περουβιανός δικαστής δέχθηκε το αίτημα του τοπικού εισαγγελέα να απαγορεύσει σε τέσσερα από τα ανώτατα στελέχη του διυλιστηρίου να εγκαταλείψουν τη χώρα μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα.

Η πετρελαιοκηλίδα στο La Pampilla σημειώθηκε στις 15 Ιανουαρίου ενώ το δεξαμενόπλοιο Suezmax Mare Doricum ξεφόρτωνε ένα φορτίο σε μια σημαδούρα αγκυροβόλησης ανοικτής θαλάσσης. Υπολογίζεται ότι 12.000 βαρέλια πετρελαίου χύθηκαν στο νερό, σύμφωνα με Περουβιανούς αξιωματούχους. Η διαρροή έχει καλύψει μίλια παραλιών κοντά στην πρωτεύουσα της χώρας, καθώς και τις ακτές ενός περιβαλλοντικά ευαίσθητου θαλάσσιου καταφυγίου και ενός καταφυγίου  θαλάσσιων πτηνών. Μέχρι στιγμής, εκτιμάται ότι το ένα τρίτο του αργού πετρελαίου έχει ανακτηθεί για διάθεση.

Το δεξαμενόπλοιο Mare Doricum ολοκλήρωσε την εκφόρτωση του φορτίου του, αλλά παραμένει υπό κράτηση ενώ η έρευνα για τις συνθήκες της διαρροής συνεχίζεται. Ο χειριστής της ισχυρίζεται ότι η απελευθέρωση πετρελαίου προήλθε από διαρροή αγωγού και ότι το πλοίο δεν φέρει καμία ευθύνη.

Περισσότερες Κατηγορίες

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

X