Θα μετατρεπόταν σε παλιοσίδερα αλλά τελικά αλλάζει όψη
Επιστρέφοντας από τους νεκρούς, ένα κλασικό κρουαζιερόπλοιο της δεκαετίας του 1990 έφτασε στο Ηνωμένο Βασίλειο, σηματοδοτώντας την έναρξη της πρώτης νέας αποκλειστικής γραμμής κρουαζιέρας του Ηνωμένου Βασιλείου εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία.
Το πλοίο ήταν ενταγμένο στο στόλο μιας γνωστής βρετανικής εταιρείας κρουαζιέρας, της Cruise & Maritime Voyages, η οποία έκλεισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα είναι μέρος μαας νέας βρετανικής εταιρείας που, που φέρει το όνομα Ambassador Cruise Line.
Το κρουαζιερόπλοιο το οποίο είναι χωρητικότητας 70.000 τόνων, μετονομάστηκε σε Ambience και κατέφθασε στις 14 Απριλίου στο νέο του λιμάνι, στο Tilbury της Αγγλίας. Ενώ είναι δύο εβδομάδες πίσω από το χρονοδιάγραμμα λόγω καθυστερήσεων εφοδιασμού που προκαλούνται από την πανδημία, το κρουαζιερόπλοιο είναι έτοιμο να ξαναγράψει ιστορία στον τομέα της κρουαζιέρας, μετά από μια επισκευή πολλών εκατομμυρίων δολαρίων και είναι έτοιμο για το παρθενικό του ταξίδι την επόμενη εβδομάδα.
Παρουσιάστηκε το 1991, έχει μήκος 811 πόδια, και έχει στο ενεργητικό του αρκετές διακρίσεις, που απέκτησε κατά τη διάρκεια της καριέρας της. Ήταν μεταξύ των πρώτων σύγχρονων κρουαζιερόπλοιων που κατασκευάστηκαν από το ιταλικό ναυπηγείο Fincantieri, το οποίο θα έγινε ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές και κατασκευαστές κρουαζιερόπλοιων.
Το πλοίο παραγγέλθηκε από τη Sitmar Cruises, μια πρώτο εισερχόμενη εταιρεία στη σύγχρονη βιομηχανία κρουαζιέρας των ΗΠΑ και το σχέδιο για το πλοίο μαζί με το αδελφό του πλοίο, έγινε από τον διάσημο Ιταλό αρχιτέκτονα Renzo Piano, ο οποίος είπε ότι οι χαρακτηριστικές καμπύλες των πλοίων ήταν εμπνευσμένες από δελφίνια.
Μετά την παραγγελία των αδελφών πλοίων, η Sitmar Cruises, συγχωνεύτηκε με την αμερικανική Princess Cruises της P&O. Τα δύο πλοία μετονομάστηκαν πριν τεθούν σε υπηρεσία και έγιναν γνωστά ως Crown Princess, που άρχισε να πλέει το 1990, και το αδελφό της πλοίο Regal Princess.
Εκείνη την εποχή, ήταν από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο. Μετά τη συγχώνευση της P&O και της Carnival Corporation, η Crown Princess δραστηριοποιήθηκε πολλά χρόνια, μέχρι δηλαδή το 2020.
Η Regal Princess ταξίδευε με το Princess μέχρι το 2007 προτού μεταφερθεί στην Australian P&O Cruises, όπου έπλεε μέχρι το 2020 ως Pacific Dawn, επιχειρώντας και πάλι με το αδελφό του πλοίο.
Ωστόσο, ήταν ένα από τα κρουαζιερόπλοια που πούλησε η Carnival Corporation κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πηγαίνοντας σε μια ομάδα στον Παναμά που σχεδίαζε να τη μετατρέψει σε μια πλωτή κοινότητα bitcoin που ονομάζεται Satoshi. Αυτή η προσπάθεια γρήγορα κατέρρευσε, με τους ιδιοκτήτες να λένε ότι είχαν πουλήσει το πλοίο για παλιοσίδερα, προτού μια συμφωνία της τελευταίας στιγμής έσωσε το πλοίο.
Ομοίως, η CMV ήταν μια δημοφιλής μάρκα κρουαζιέρας με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, που αναπτυσσόταν γρήγορα πριν από την έναρξη της πανδημίας. Η εταιρεία είχε συμφωνήσει να αγοράσει δύο κρουαζιερόπλοια από την Carnival Corporation, ένα από τα οποία ήταν το Pacific Dawn. Κανένα από τα δύο δεν παραδόθηκε στην εταιρεία και τελικά ο στόλος πουλήθηκε σε δημοπρασία.
Η διοίκηση από την πρώην CMV απέκτησε περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένης της βάσης δεδομένων μάρκετινγκ και ανακοίνωσε σχέδια να ξεκινήσει τη νέα της εταιρεία, την Ambassador Cruise Line το 2022. Απέκτησαν το πρώην Regal Princess από τους προγραμματιστές του Παναμά. Το σκάφος πέρασε άλλον ένα χρόνο εκτός υπηρεσίας, πριν ξεκινήσουν τις προσπάθειες ανακαίνισης του κρουαζιερόπλοιου. Σε αντίθεση με άλλες σύγχρονες γραμμές κρουαζιέρας που επιδιώκουν να προσφέρουν διασκέδαση, το πλοίο αφαίρεσε στοιχεία όπως τις νεροτσουλήθρες του και περιόρισε την χωρητικότητα των επιβατών του σε 1.400.
Η Ambassador σχεδιάζει να διευθύνει μια γραμμή κρουαζιέρας με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο που προσφέρει κρουαζιέρες που δεν απαιτούν πτήσεις για να ενταχθούν στο πλοίο.
Το μάρκετινγκ απευθύνεται μόνο σε ενήλικες, με την εταιρεία να λέει ότι θα προσφέρει «μια αυθεντική εμπειρία κρουαζιέρας» εστιάζοντας στην αγορά υψηλής αξίας.
Εκτός από το ότι αποτελεί μια αναδρομή στην εποχή της βιομηχανίας της δεκαετίας του 1990, είναι επίσης ο τελευταίος σύνδεσμος με την άλλοτε δημοφιλή μάρκα Sitmar. Οι λάτρεις της κρουαζιέρας αγωνιούν για την επιστροφή του κλασικού πλέον πλοίου, ενώ η διοίκηση είναι σίγουρη για το concept τους. Ακόμη και πριν τεθούν σε υπηρεσία, η εταιρεία απέκτησε ένα δεύτερο κρουαζιερόπλοιο από την Carnival Corporation που σκοπεύει να θέσει σε υπηρεσία το 2023 με το όνομα Ambition.