Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, θα δοκιμαστούν ορισμένα συστήματα και χαρακτηριστικά του πλοίου που δεν μπορούν να ελεχθούν όταν το πλοίο είναι ελλιμενισμένο.
Η σελίδα του ναυπηγείου Meyer Turku στο Facebook δήλωσε ότι θα δημοσιεύσει περισσότερες φωτογραφίες του Icon of the Seas μόλις αναχωρήσει επίσημα.
Αυτό είναι το τελευταίο μέρος της κατασκευής ενός κρουαζιερόπλοιου πριν από την παράδοση.
Κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών, δοκιμάζονται τα πάντα, από την πρόωση του πλοίου μέχρι την πλοήγηση και τους κινητήρες. Είναι επιτακτική ανάγκη όλα να είναι σε καλή κατάσταση, όταν το πλοίο ενταχθεί επίσημα στον στόλο.
Οι δοκιμές στη θάλασσα κυμαίνονται σε διάρκεια. Το Wonder of the Seas’, για παράδειγμα, ήταν μόνο τέσσερις ημέρες. Επιπλέον, μερικές φορές είναι σύνηθες να υπάρχουν δύο διαφορετικές περίοδοι δοκιμών.
Οι θαλάσσιες δοκιμές διεξάγονται με τη συνεργασία υπαλλήλων ναυπηγείων, καθώς και μελών πληρώματος της Royal Caribbean.
Η Royal Caribbean δεν έχει δρομολογήσει νέα κατηγορία πλοίων από το 2014, κάνοντας το Icon of the Seas, πολύ πιο συναρπαστικό.
Όχι μόνο θα είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, αλλά θα έχει επίσης πολλές πρωτιές, τόσο για τη γραμμή κρουαζιέρας όσο και για τη βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένου του υδάτινου πάρκου κατηγορίας 6 που έσπασε ρεκόρ.
Με την ολοκλήρωση του, θα είναι κατά 6% μεγαλύτερο από το «Wonder of the Seas», που κατέχει αυτήν τη στιγμή τον τίτλο του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο.
Το πλοίο χωρητικότητας 250.800 τόνων, θα διαθέτει πολλούς και διαφορετικούς τομείς ψυχαγωγίας. Από τη χαλάρωση στα ανανεωμένα καταστρώματα της πισίνας, μέχρι την παρακολούθηση ενός συναρπαστικού σόου στο AquaDome, βόλτες στη οικογενειακή γειτονιά Surfside και νέες γαστρονομικές εμπειρίες.