Νέα

  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η ναυτιλία διερευνά τη χρήση αμμωνίας ως καύσιμο και φόρτωση της από πλοίο σε πλοίο στα ανά τον κόσμο λιμάνια

Ιδιαίτερου ενδιαφέροντος προσλαμβάνει η μελέτη που θα εκπονηθεί για να διερευνηθούν οι δυνατότητες εφοδιασμού με αμμωνία ως καυσίμου για πλοία και της φόρτωσή της από πλοίο σε πλοίο στα ανά τον κόσμο λιμάνια.

Ως γνωστόν η MAERSK είχε υπογράψει στην Σιγκαπούρη τον περασμένο μήνα MOU με τις Fleet Management Limited, Keppel Offshore & Marine, Maersk-McKinney Moller Center, Sumitomo Corporation και Yara International ASA με στόχο την διενέργεια έρευνας-μελέτης για την end-to-end εφοδιαστική και για το ship-to-ship bunkering αμμωνίας. Η αμμωνία θεωρείται από καιρό πιθανή λύση για την επίτευξη των στόχων του ναυτιλιακού τομέα λόγω της έλλειψης άνθρακα – ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάφλεξης και της ασφάλειας των καυσίμων που είναι εξαιρετικά διαβρωτικά και τοξικά. Ωστόσο η MAERSK βλέπει την αμμωνία ως ένα πολλά υποσχόμενο μελλοντικό καύσιμο πλοίων παράλληλα με τη μεθανόλη.

Η μελέτη θα φωτίσει τεχνικές προκλήσεις αλλά και τις προκλήσεις ασφάλειας στα λιμάνια που θα διαχειριστούν την αμμωνία.Υπενθυμίζεται ότι AVIN International, η ναυτιλιακή που ελέγχεται από τον Β. Βαρδινογιάννη παρήγγειλε την κατασκευή από κινέζικο ναυπηγείο του πρώτου τάνκερ στον κόσμο, που θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει με καύσιμο αμμωνία.

Περισσότερες Κατηγορίες

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

X