Mε αφορμή το τραγικό δυστύχημα στη θάλασσα της Ορόκλινης, και το θάνατο 40χρονου ψαρά, το τμήμα Αλιείας έχει καθορίσει συγκεκριμένους όρους οι οποίοι πρέπει να τηρούνται χωρίς παραλείψεις.
Αν υπήρχε σήμανση, δε θα χανόταν μια ζωή, καθώς ο χειριστής του ταχύπλοου θα γνώριζε ότι στην περιοχή υπήρχε ψαράς και θα αποτρεπόταν το ατύχημα.
Το Τμήμα Αλιείας, έχει τους πιο κάτω όρους στις Ερασιτεχνικές Άδειες για αλιεία με ψαροντούφεκο:
«1. Απαγορεύεται η χρήση ψαροντούφεκου (i) από τη δύση μέχρι την ανατολή του ήλιου, (ii) κατά την άσκηση υποβρύχιας κατάδυσης με βοηθητικές συσκευές, (iii) σε συνδυασμό με φωτεινές πηγές, (iv) σε περιοχές λουομένων.
2. Απαγορεύεται η αλιεία με ψαροντούφεκο πλησίον αλιευτικών εργαλείων.
3. Οι υποβρύχιοι αλιείς υποχρεούνται να φέρουν έναν επιπλέον σημαντήρα (σημαδούρα) ανά ομάδα, πλαστικό, χρώματος κίτρινου, πορτοκαλί ή κόκκινου, ο οποίος να φέρει ιστό με κόκκινο σημαιάκι με λευκή διαγώνια γραμμή, ο οποίος να είναι ορατός με κανονικές συνθήκες από απόσταση τριακοσίων (300) τουλάχιστον μέτρων.
Εάν ο αδειούχος υποβρύχιος αλιέας συνοδεύεται από πλωτό μέσο, η σημαία αυτή πρέπει να είναι στερεωμένη σε εμφανές σημείο πάνω στο μέσο αυτό. Τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να κινούνται εντός ακτίνας πενήντα (50) μέτρων από το σημαντήρα ή το πλωτό μέσο».