Στα απότοκα του επερχόμενου κανονισμού στη ναυτιλία FuelEU Maritime εστιάζουν οι Γερμανοί εφοπλιστές. Συγκεκριμένα, σε τοποθέτησή του ο δρ Martin Kröger, Chief Executive Officer της German Shipowners’ Association (VDR), ανέφερε ότι «η ναυτιλία είναι μια παγκόσμια βιομηχανία και οι εκπομπές δεν γνωρίζουν σύνορα. Οι περιφερειακοί κανονισμοί, όπως το FuelEU Maritime, δημιουργούν ένα συνονθύλευμα μέτρων. Επηρεάζουν αρνητικά τον διεθνή ανταγωνισμό και είναι αναποτελεσματικοί στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής».
Ο δρ Kröger τονίζει ακόμα ότι ο βιώσιμος μετασχηματισμός της ναυτιλίας θα επέλθει μόνο μέσω των κανονισμών του ΙΜΟ. Σε διαφορετική περίπτωση, η ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης ως ναυτιλιακού κέντρου τίθεται σε κίνδυνο, όπως επίσης και οι στόχοι για την πράσινη μετάβαση του κλάδου. «Η εντολή της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς τη νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι σαφής: οι κανονισμοί της ΕΕ και κυρίως το FuelEU Maritime πρέπει να ενσωματωθούν το συντομότερο δυνατό στα διεθνή μέτρα του ΙΜΟ», καταλήγει ο δρ Kröger.