Το χάσμα μέχρι στιγμής για την κυβέρνηση της Νότιας Κορέας και το συνδικάτο των οδηγών φορτηγών παραμένει αγεφύρωτο, καθώς συμπληρώνονται έξι ημέρες από την ημέρα κήρυξης της απεργίας. Αν και έχουν προγραμματιστεί νέες συνομιλίες για την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, η υπομονή της κυβέρνησης με τους απεργούς φαίνεται να εξαντλείται με τις απειλές για επιστροφή στην εργασία ή άλλες προσπάθειες να σπάσει η απεργία, καθώς οι αναταραχές αυξάνονται στα λιμάνια και σε μεγάλες βιομηχανίες.
Αν και αντιπροσωπεύει μόνο ένα μικρό μέρος των οδηγών φορτηγών της Νότιας Κορέας, η ένωση έχει στρατηγική θέση στην κορεατική οικονομία. Οι οδηγοί διαχειρίζονται μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας εμπορευματοκιβωτίων μέσα και έξω από τα κύρια λιμάνια, καθώς και παραδόσεις σε βασικές βιομηχανίες, όπως χάλυβας, αυτοκινητοβιομηχανία και κατασκευές. Τα μέλη της ένωσης έχουν αυξηθεί, με την ένταξη των οδηγών βυτιοφόρων. Αυτό σημαίνει ότι μαζί με τα εμπορεύματα, επηρεάζεται και ροή της βενζίνης.
Ενώ η απεργία ξεκίνησε μόλις στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, είχε ήδη αυξανόμενο αντίκτυπο σε βασικές βιομηχανίες, προκαλώντας ανησυχία στους κυβερνητικούς αξιωματούχους.
Πληροφορίες ανέφεραν ότι η κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων ήταν στο ένα τέταρτο των κανονικών επιπέδων το πρωί της Δευτέρας στα λιμάνια. Την ίδια στιγμή, μεγάλοι κατασκευαστές χάλυβα δήλωσαν ότι οι αποστολές τους αποτυγχάνουν. Η βενζίνη αναφέρεται ήδη ότι είναι σε έλλειψη σε ορισμένα σημεία και τα εργοτάξια αναφέρουν ότι εξαντλούνται από υλικά, συμπεριλαμβανομένου του σκυροδέματος.
Κάνοντας έκκληση στον Υπουργό Βιομηχανίας της Νότιας Κορέας κατά τη διάρκεια επίσκεψης σε εργοστάσιο σκυροδέματος, η βιομηχανία είπε ότι έχει ήδη χάσει 35 εκατομμύρια δολάρια σε παραδόσεις και θα μπορούσε να αναγκαστεί να αναστείλει τη λειτουργία της αργότερα αυτή την εβδομάδα.
Είναι η δεύτερη απεργία των οδηγών μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες και επικεντρώνεται και πάλι στα ίδια ζητήματα κατώτατων μισθών και συνθηκών εργασίας. Το συνδικάτο απαιτεί από την κυβέρνηση να παρατείνει έναν νόμο που θα λήξει στο τέλος του έτους και ο οποίος καθορίζει τους ελάχιστους ναύλους σε βασικούς κλάδους, καθώς και την επέκταση του για να καλύψει περισσότερες βιομηχανίες. Οι οδηγοί αναφέρουν το αυξανόμενο κόστος, ειδικά των καυσίμων, λέγοντας ότι χρειάζονται υψηλότερους μισθούς. Η απεργία του Ιουνίου διευθετήθηκε με την υπόσχεση ότι η κυβέρνηση θα εξετάσει τα αιτήματα τους.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές εξέδωσε δήλωση για την υποστήριξη των απεργών, ενώ απηύθυνε έκκληση στη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας και τον ΟΗΕ για επείγουσα παρέμβαση, ώστε να σταματήσουν οι κυβερνητικές παραβιάσεις των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Το συνδικάτο υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση έχει ήδη τοποθετήσει την αστυνομία και έχει προετοιμάσει οδηγούς αντικατάστασης και στρατιωτικά οχήματα.