EnaliosEnaliosEnalios
Ειδοποιήσεις Περισσότερα
Μέγεθος ΓραμματοσειράςΑα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑΠερισσότερα
    Μία θάλασσα ευκαιριών – Παγκόσμια Ημέρα των Γυναικών στη Ναυτιλία
    18/05/2025
    Σπουδαία άνοδος της Κυπριακής σημαίας στην “Λευκή Λίστα” του Tokyo MoU για το 2024
    11/05/2025
    Σε ισχύ από 1η Μαΐου αυστηρότερα μέτρα για καθαρή ναυτιλία στην Μεσόγειο
    02/05/2025
    Θαλάσσια ασφάλεια: Ο «σκιώδης» στόλος στο μικροσκόπιο της ΕΕ
    28/04/2025
    Ο Πούτιν στέλνει βοήθεια στο Ιράν μετά τη φονική έκρηξη στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζαΐ – Δεκάδες νεκροί
    28/04/2025
  • ΓΑΛΑΖΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    ΓΑΛΑΖΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠερισσότερα
    Δείτε την 9η παραλία της Κύπρου χωρίς πλαστικά – Η αξία του βιώσιμου τουρισμού
    13/05/2025
    Ένα βήμα πιο κοντά στα ναυτικά και γαλάζια επαγγέλματα, νέοι της Κύπρου
    03/05/2025
    Μια θάλασσα από παιδιά, αλληλεπίδρασαν ανακαλύπτοντας τους ωκεανούς ρομποτικά (φωτογραφίες)
    22/03/2025
    Αποζημίωση 270 χιλ ευρώ στους επαγγελματίες ψαράδες του Αλιευτικού Καταφυγίου Λιοπετρίου
    12/03/2025
    Yφυπουργείο Ναυτιλίας: Καλεί σε δράσεις για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας
    12/03/2025
  • ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ
    ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥΠερισσότερα
    Mauna Kea: Ο Κρυμμένος γίγαντας του Ειρηνικού που είναι μεγαλύτερος και από το Έβερεστ
    11/01/2025
    Αρχαιολόγοι στην Ρωσία ανακάλυψαν ναυάγιο 300 ετών σε αμμόλοφους – Βρήκαν super food στα αμπάρια
    05/01/2025
    Ανακαλύφθηκε ναυάγιο στη Σικελία που μπορεί να προσφέρει νέες γνώσεις για την αρχαία Ελλάδα
    02/01/2025
    Ανακαλύπτοντας ένα υποβρύχιο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στον πυθμένα του Αιγαίου
    25/11/2024
    Σπουδαία ανακάλυψη: Ναυάγιο από τα τέλη του 1ου αιώνα π.Χ. με 40 αμφορείς βρέθηκε στις Συρακούσες
    02/11/2024
  • Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ
    Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣΠερισσότερα
    Η Multimarine ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, στην Άμυνα – Eπιτυχής συμμετοχή στην DEFEA
    08/05/2025
    Δυναμική η συμμετοχή της Κύπρου στη διεθνή έκθεση DEFEA – Άμυνας, Ασφάλειας και Τεχνολογίας
    06/05/2025
    Υπερπολυτελές γιοτ Lamborghini, βυθίστηκε στο Mαϊάμι – Ιnfluencers επιβεβαίνουσες έβγαζαν selfies (βίντεο)
    05/05/2025
    ‘EONIOS’: Στην Αγία Νάπα το πρώτο Αυτόνομο Σύστημα Σμήνους Υποβρύχιων Οχημάτων (βίντεο)
    25/02/2025
    Ιαπωνία: Aνανεώσιμη ενέργεια με τη δύναμη της θάλασσας
    24/02/2025
  • ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ
    ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥΠερισσότερα
    Παύλος Κοντίδης: Mας έκανε ξανά περήφανους – Παγκόσμιος πρωταθλητής για τρίτη φορά!
    17/05/2025
    Το θαύμα της επιβίωσης δύτη που ξέμεινε στο βυθό για  28 λεπτά χωρίς οξυγόνο
    15/05/2025
    Κυπριακή Εθνική Στρατηγική Υποβρύχιου Περιβάλλοντος
    04/03/2025
    Η Ναυτιλία στη MAGA Εποχή
    18/02/2025
    Μοναδικές εικόνες του υποθαλάσσιου πλούτου, παρουσίασε ο Κύπριος φωτογράφος Κώστας Κωσταντίνου
    09/02/2025
  • ΕΝΑΛΙΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
    ΕΝΑΛΙΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣΠερισσότερα
    Ατλαντικός Ωκεανός: Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μια υποθαλάσσια “Χαμένη Πόλη” (βίντεο)
    20/04/2025
    O Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού, μία εκπληκτική εμπειρία οδήγησης
    16/11/2024
    Τι αποκαλύπτουν τα οστά ναυτικών που πνίγηκαν πριν από 500 χρόνια
    09/11/2024
    Τιτανικός: Εξερεύνησε το θρυλικό πλοίο και γίνε για λίγο ο “The Legend of The Titanic” (εικόνες)
    14/09/2024
    Ναυάγιο του Αδρίας: Για πρώτη φορά, δημοσιεύονται φωτογραφίες του βυθσμένου ατμόπλοιου
    09/09/2024
  • ΑΛΛΑ

    Θάλασσες του Κόσμου

    Περισσότερα

    Πόσο λίγο έχουμε αντικρίσει από τον παγκόσμιο βυθό – Εντυπωσιακά ευρήματα από υποβρύχιες αποστολές

    14/05/2025
    Σεισμός 7,1 Ρίχτερ στα νησιά Τόνγκα του Ειρηνικού – Προειδοποίηση για τσουνάμι
    30/03/2025
    Αφρική: H διάσπαση της τεκτονικής πλάκας, δημιουργεί νέο ωκεανό (βίντεο)
    24/03/2025
    Δελφίνια υποδέχθηκαν τους αστροναύτες της NASA κατά την προσθαλάσσωση τους (ΒΙΝΤΕΟ)
    19/03/2025

    Γεύσεις από Θάλασσα

    Περισσότερα

    Γιατί τρώμε μπακαλιάρο με σκορδαλιά την 25η Μαρτίου – Ένα ελληνικό έθιμο που καθιερώθηκε

    25/03/2025
    Ντοκιμαντέρ του  γαλλικού καναλιού France 3 στις κυπριακές θάλασσες με τη συμμετοχή του CMMI
    12/03/2025
    Αυτά είναι τα πιο μολυσμένα ψάρια σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Ευρώπης
    23/02/2025
    Aπό τα πιο υγιεινά ψάρια: Συνίστανται στη διατροφή μας, δύο φορές τη βδομάδα
    20/01/2025

    Μπλέ Διαδρομές

    Περισσότερα

    Το Daleela σηκώνει άγκυρα για τέταρτη χρονιά με προορισμό τον Πειραιά

    24/03/2025
    H πράσινη μετάβαση (Fit for 55) εκτοξεύει και τα ακτοπλοϊκά εισητήρια στην Ελλάδα
    20/01/2025
    Νέα oπτική στη βιώσιμη πολυτελή κρουαζιέρα της Αρκτικής
    08/01/2025
    Νέα Παγκύπρια επίδοση  στο νερό για κύπρια αθλήτρια
    11/12/2024
ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ: Ανδρέας Χατζηγιάννης Πρόεδρος ΚΕΠ: Οι παγκόσμιες προκλήσεις στη ναυτιλία και το χρέος της ΕΕ
Share
EnaliosEnalios
Μέγεθος ΓραμματοσειράςΑα
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ
  • ΕΝΑΛΙΟΣ
    • Ναυτιλία
    • Γαλάζια Οικονομία
    • Θησαυροί του Βυθού
    • Τεχνολογία στους Ωκεανούς
    • Πρωταγωνιστές του Γαλάζιου
    • Ενάλιες Αναζητήσεις
    • Θάλασσες του Κόσμου
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Γεύσεις από Θάλασσα
    • Ειδήσεις εν πλώ
    • Θαλάσσιο Περιβάλλον
    • Μπλέ Διαδρομές
    • Χόμπι
    • “Sea” You
    • News in English
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • Ποιοι Είμαστε
    • Επικοινωνία
    • Πολιτική Απορρήτου
Follow US
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου
© 2023 Enalios. All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ανδρέας Χατζηγιάννης Πρόεδρος ΚΕΠ: Οι παγκόσμιες προκλήσεις στη ναυτιλία και το χρέος της ΕΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 23/09/2024 στις 8:08 πμ
Δημοσιεύτηκε 23/09/2024
Share
SHARE

Την έμπρακτη αλληλεγγύη της Κυπριακής Δημοκρατίας με τη διεθνή διοργάνωση για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στους Παλαιστίνιους με το σχέδιο “Αμάλθεια”, χαιρέτισε ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών Ανδρέας Χατζηγιάννης σε επίσημο δείπνο που παρέθεσε στο “Cyprus Tower” στην Αθήνα προς τιμή του Προέδρου Χριστοδουλίδη.

Ο κ. Χατζηγιάννης εξήρε τις πρωτοβουλίες που είχαν αποτέλεσμα τη χορήγηση υποτροφιών για πανεπιστημιακές σπουδές σε 1000 παιδιά οικονομικά ευπαθών Κυπριακών οικογενειών μέσω του ανεξάρτητου φορέα κοινωνικής υποστήριξης υπό την αιγίδα της πρώτης κυρίας, Φιλίππας Χριστοδουλίδη.

Εξέφρασε θερμές ευχαριστίες προς τους φίλους όπως είπε, οι οποίοι συνέδραμαν τις εν λόγω δράσεις, όπως οι Θανάσης Μαρτίνος, Πόλυς Β. Χατζηωάννου, Sir Στέλιος Χατζη-Ιωάννου, Ιωάννα Προκοπίου, Νικόλ Μυλωνά, Γκίκας Γκούμα και άλλοι.

Μονόλεπτη σιγή εις μνήμη Χαράλαμπου Μυλωνά

Ο κ. Χατζηγιάννης  δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην απουσία του Χαράλαμπου Μυλωνά, του εφοπλιστή που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, εξαίροντας την προσφορά του στη ναυτιλία ως πρωτεργάτης και την αγάπη του για την πατρίδα. Υπήρξε όπως είπε, ένας φωτισμένος νους και δάσκαλος που άνοιξε ορίζοντες. Οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι τήρησαν μονόλεπτη σιγή εις μνήμη του μακαριστού εφοπλιστή.

Οι παγκόσμιες προκλήσεις στη ναυτιλία

Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών, ανέπτυξε τα δεδομένα όπως αυτά διαμορφώνουν σήμερα την Παγκόσμια ναυτιλία αλλά και την ισορροπία όπως είπε, η οποία, «διαμορφώνεται από τρεις βασικές δυνάμεις: τα πυρηνικά όπλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ναυτιλία».

Στη ναυτιλία ειδικότερα δεν ζούμε σε μια εποχή αλλαγών. Ζούμε την αλλαγή εποχής. Ο κόσμος που αναδύεται θα είναι ριζικά διαφορετικός και αχαρτογράφητος. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η ναυτιλία καθιερώθηκε ως μοχλός παγκόσμιας ανάπτυξης μέσω του «σχεδόν τέλειου ανταγωνισμού». Μια ιδανική θεωρία που σπάνια βρίσκει εφαρμογή στην πραγματική ζωή. Στη ναυτιλία, όμως, αυτή η θεωρία έγινε πραγματικότητα εδώ και 75 χρόνια. Ο ανταγωνισμός οδήγησε στην ελαχιστοποίηση του κόστους μεταφοράς, εξαλείφοντας αποστάσεις, φέρνοντας κοντά χώρες και πολιτισμούς. Άλλαξε τη μοίρα του ανθρώπου επιβεβαιώνοντας τη ρήση του Ναπολέοντα «Όταν ο κόσμος ενώνεται, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα». Αυτό δεν ήταν τυχαίο. Ήταν έργο της ελληνικής φυλής. Μετά την απελευθέρωσή τους, κατέκτησαν τις θάλασσες με εκατοντάδες στόλους, διαμορφώνοντας το κεκτημένο της ναυτιλίας, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα. Επέβαλλαν de facto το σχεδόν τέλειο ανταγωνισμό στην παγκόσμια ναυτιλία, σφραγίζοντας τη μετάβασή της από το καθεστώς του ολιγαρχικού ελέγχου της, στην υπηρεσία όλων των λαών και προσδίδοντας υπεραξία στην ανθρώπινη δημιουργία. Ό,τι μέχρι τότε ήταν φράγμα, μετατράπηκε σε γέφυρα για μια καλύτερη ζωή για τον άνθρωπο.

Η ναυτιλία αποτέλεσε το πρόπλασμα της παγκοσμιοποίησης. Όπως θα επιβεβαίωνε ο πατέρας της οικονομικής θεωρίας Άνταμ Σμιθ, αυτό το επίτευγμα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του σύγχρονου οικονομικού συστήματος και την τρίτη βάση της σύγχρονης παγκόσμιας τάξης. Δεν αποζητούμε όμως επαίνους για τους Έλληνες – αυτό άλλωστε, είναι έργο των ιστορικών. Μας ενδιαφέρει το μέλλον. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η διατήρηση του σημερινού πλουραλιστικού χαρακτήρα της ναυτιλίας ενάντια στον κίνδυνο μονοπώλησής της. Μετά την πτώση του ‘’υπαρκτού σοσιαλισμού’’ το 1989 η εφαρμογή του μοντέλου του ανταγωνισμού παγκοσμίως πέρασε σε νέα φάση. Διαφορετικά πολιτικά συστήματα με αρχές και αξίες θεμελιωδώς ασύμβατες με το νέο μοντέλο, εισήλθαν στο ίδιο πλαίσιο ανταγωνισμού, χωρίς 4 όμως να τηρούν ίδιους όρους λειτουργίας και βιωσιμότητας και χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες για την ισορροπία του συστήματος.

Ασύμμετρες απειλές για τον ελεύθερο ανταγωνισμό

 Αυτή η ασυμβατότητα αποτελεί μια ασύμμετρη απειλή για τους κανόνες του ελεύθερου ανταγωνισμού ανέφερε ο κ. Χατζηγιάννης, συμπληρώνοντας : «Αυτή είναι και η οφθαλμοφανής αχίλλειος πτέρνα του νέου συστήματος. Η Κίνα με εργατικό δυναμικό διπλάσιο από αυτό της Ευρώπης και των ΗΠΑ μαζί, με μισθούς που δεν κάλυπταν ούτε τη μισή εργατοώρα της Δύσης, αξιοποιώντας το νέο οικονομικό-πολιτικό πλαίσιο και το σχεδόν μηδενικό κόστος μεταφοράς, που της εξασφάλισε η νέα ναυτιλία, εισήλθε αμέσως σε ρυθμούς εκρηκτικής ανάπτυξης. Από αγροτική οικονομία μετατράπηκε ταχύτατα σε βιομηχανική υπερδύναμη. Μέσω κεντρικού κρατικού σχεδιασμού και απεριόριστης κρατικής οικονομικής στήριξης στη ναυτιλία, επένδυσε σε κολοσσιαίες ναυπηγικές εγκαταστάσεις, ξεπερνώντας τα παραδοσιακά ναυπηγεία.

Η Ευρώπη χάνει έδαφος μπροστά στην Κινέζικη μονοκρατορία στη ναυτιλία

Μέσα σε δύο δεκαετίες, παράγει πλοία υψηλής ποιότητας και ελέγχει ήδη το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς πλοίων. Η Ευρώπη υπέδειξε ο Πρόεδρος της ΚΕΠ, πλέον αντιμετωπίζει τον κίνδυνο μιας Κινεζικής μονοκρατορίας στη ναυτιλία.

«Σε έναν κόσμο που εξαρτάται πλήρως από αυτήν, η Ευρώπη χάνει έδαφος χωρίς να δίνει μάχη. Αυτό που κάποτε θεωρούνταν πιθανό, τώρα αποτελεί πραγματικότητα. Η Κίνα κατέχει πλέον το κλειδί στον έλεγχο της παραγωγής νέων πλοίων. Αν δεν αναστραφεί αυτή η τάση σε βάθος χρόνου, θα της δοθεί η δυνατότητα ακόμη και να περιορίσει την κατασκευή πλοίων για τους ανταγωνιστές της και να αποκτήσει τον έλεγχο της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας».

Πρόεδρος της Δημοκρατίας – Δείπνο «Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών»
Cyprus Tower, Αθήνα, Ελλάδα

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για την πράσινη ναυτιλία

Την ίδια στιγμή συμπλήρωσε ο κ. Χατζηγιάννης, η Ευρώπη στη ναυτιλία επιλέγει να επικεντρώνει την προσοχή της αποκλειστικά στην ανάπτυξη πράσινων τεχνολογιών. Αναμφίβολαν είπε, «οι ευρωπαϊκοί περιβαλλοντικοί κανονισμοί θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την εξάλειψη του 2,5% των εκπομπών της ναυτιλίας. Όμως το υψηλό κόστος εφαρμογής και οι ασφυκτικές προθεσμίες ασκούν υπαρξιακή πίεση στην ευρωπαϊκή ναυτιλία. Αυτά συνδυαστικά με τη ραγδαία κινεζική άνοδο, απειλούν να καταστρέψουν το μοντέλο του ελεύθερου ανταγωνισμού. 5 Η ναυτιλία, όπως την καθιέρωσαν οι Έλληνες μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, κινδυνεύει να καταρρεύσει στον πρώτο της αιώνα. Όπως αντίστοιχα κατέρρευσε και η πρώτη Δημοκρατία (ο Χρυσούς Αιώνας του Περικλή). Ο Τσόρτσιλ είχε προειδοποιήσει: «Εκείνοι που αποτυγχάνουν να μάθουν από την ιστορία, είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν». Η Κίνα έχει ήδη συγκεντρώσει αδιαμφισβήτητη ισχύ στη ναυτιλία.»

Ο Ανδρέας Χατζηγιάννης υπέδειξε ότι, η Ε.Ε. οφείλει να αναγνωρίσει το μέγεθος της απειλής και να ιεραρχήσει σωστά τις προτεραιότητες της. Η υπεράσπιση του μοντέλου του ανταγωνισμού δεν είναι μάχη για το παρελθόν αλλά για το μέλλον.

Η ναυτιλία της Ε.Ε. σημείωσε, «διαθέτει στην κορυφή της το υπερόπλο των δύο ηγετών μας (του Πρωθυπουργού Κ.Μητσοτάκη και του Προέδρου Ν.Χριστοδουλίδη), οι οποίοι κατανοούν τον παγκόσμιο ρόλο της. Χαιρετίζουμε την επιλογή του κύριου Απόστολου Τζιτζικώστα για την ανάληψη καθηκόντων Επιτρόπου Μεταφορών στην Ε.Ε. Είναι αναμφίβολα μια ευτυχής συγκυρία για την ευρωπαϊκή ναυτιλία. Προσβλέπουμε στη συμπαράσταση της κυρίας Ελισσάβετ Βόζενμπεργκ, που εξελέγη στην προεδρεία της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, πολύ σημαντική εκλογή την οποία επίσης χαιρετίζουμε.

Όπως έγραψε ο ‘πατέρας’ της Ε.Ε. Ζαν Μονέ : «Αυτό που είναι σημαντικό δεν είναι να ‘σαι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος, αλλά να ‘σαι αποφασισμένος». Με αυτή την αποφασιστικότητα θα συνεχίσουμε τη δράση μας, στην πιο κρίσιμη φάση, για την αποτροπή της κατάρρευσης του ανταγωνισμού, όπως τον εγκαθίδρυσαν οι Έλληνες μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου».

Αναφορά στα 50 χρόνια εισβολής και κατοχής στην Κύπρο

Ο κ. Χατζηγιάννης στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην εθνική τραγωδία της Κύπρου, για μισό αιώνα να είναι υπό κατοχή. Αναφέρθηκε στο σχέδιο Κίσινγκερ-Τουρκίας, το οποίο όπως επισήμανε «οι τότε ηγεσίες απέτυχαν να διακρίνουν, δεν στόχευε απλώς στην κατοχή εδαφών, αλλά στον βίαιο εκτουρκισμό της Κύπρου. Η στρατηγική αυτή περιλάμβανε τον ξεριζωμό Ελλήνων και Τουρκοκύπριων.

Η τελευταία εθνοκάθαρση στην ιστορία. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι η πλειονότητα των Τουρκοκύπριων ουδέποτε θεωρήθηκαν “γηγενείς” από την ίδια την Τουρκία. Ενώ οι Έλληνες που εκτοπίστηκαν και οι Τουρκοκύπριοι που παρέμειναν στον νότο, υπό την διοίκηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, κατάφεραν να αντέξουν τις συνέπειες της εισβολής, πέραν του 50% των Τουρκοκυπρίων δεν άντεξαν την συνεχή πίεση και περιθωριοποίησή τους από τους εισβολείς και τους Τούρκους έποικους στον κατεχόμενο βορρά και αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν.

Η Τουρκία ανενόχλητη τουρκοποιεί σταθερά την βόρεια Κύπρο.  Σήμερα, Ελλάδα και Κύπρος είναι ισχυρές και έχουν τη δυνατότητα να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο. Η ύπαρξη του τείχους του Αττίλα και η τουρκοποίηση σε ευρωπαϊκό έδαφος είναι ντροπή για την διεθνή κοινότητα. Η λύση του Κυπριακού, που θα επανενώσει τους Κύπριους, είναι λυτρωτική και για τους Τουρκοκύπριους. Είναι προς το συμφέρον όλων, εκτός βέβαια της Τουρκίας, που συνεχίζει να υιοθετεί πρακτικές των περασμένων αιώνων».

Μαύρη Θάλασσα: Τάνκερ μοιράστηκε στη μέση – ‘Ενας νεκρός – Διαρροή πετρελαίου σε δεύτερο (βίντεο)

Θλίψη για την απώλεια του εφοπλιστή Βαρδή Βαρδινογιάννη

Ένας πλανήτης… έργο τέχνης – Δεν έλειπε η μαγεία της θάλασσας στα World Nature Photography Awards 2025

Στην 8η θέση της Λευκής Λίστας του ParisMoU, το Κυπριακό νηολόγιο

Μητσοτάκης για Nαυπηγεία Σκαραμαγκά: Περισσότερες δουλειές και ανάπτυξη για όλους

TAGS:#cyprusEEseashippingθάλασσαΚίναΚυπριακή Ένωση ΠλοιοκτητώνναυτιλίαπλοίαΣημαντικά
Μοιραστείτε το
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Copy Link Εκτύπωση
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΕ: Πράσινη ναυτιλία, προτεραιότητα της νέας Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ Καραϊβική: Επιστήμονες αναπαρήγαγαν κοράλια που επιβιώνουν στα ρεκόρ θερμοκρασιών (βίντεο)

Τελευταία Νέα

Νέες αναλύσεις του νερού στην παραλία  Lady’s Mile
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ 19/05/2025
Το Θαύμα της Θάλασσας στην Τζίντο: Ένα Μοναδικό Φυσικό Φαινόμενο στη Νότια Κορέα
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 19/05/2025
Θέμα ωρών η αποκατάσταση της παραλίας Ladys Mile
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ 18/05/2025
Θανατηφόρο με ιστιοφόρο στο Μπρούκλιν: Συγκλονίζουν αυτόπτες μάρτυρες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ 18/05/2025

Follow Us

10kLike
659Follow
10Subscribe
- Advertisement -
Ad imageAd image

Advertise

  • Advertise with us
  • Newsletters
  • Deal
ENALIOS

H νέα διαδικτυακή πλατφόρμα που απευθύνεται στους εραστές του γαλάζιου με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίκεντρο η θάλασσα και ο πλούτος της.

Το έργο υποβλήθηκε στα πλαίσια του Σχεδίου Ψηφιακής Αναβάθμισης των Επιχειρήσεων και συνχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής Ανάπτυξης και την Κυπριακή Δημοκρατία.

10kLike
659Follow
10Subscribe
EnaliosEnalios
Follow US
© 2024 Enalios. All Rights Reserved. Designed by Redwolf Ogilvy
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?