Νέα

  • Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ

Άρχισε τις δοκιμές στη θάλασσα το πρώτο κινεζικής κατασκευής δεξαμενόπλοιο μεθανόλης

Πρόσφατα ξεκίνησαν οι δοκιμές στη θάλασσα για το Stena Pro Patria, το πρώτο δεξαμενόπλοιο διπλού καυσίμου που κινείται με μεθανόλη.

Το πλοίο κατασκευάστηκε στην Κίνα από την Guangzhou Shipyard International και είναι το πρώτο από τα έξι δεξαμενόπλοια διπλού καυσίμου που έχουν σχεδιαστεί για χρήση μεθανόλης.

Τα επόμενα χρόνια, η μεθανόλη αναμένεται να επεκταθεί γρήγορα καθώς η Maersk παρουσιάζει τα πρώτα μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σχεδιασμένα να λειτουργούν με εναλλακτικό καύσιμο και η x-Press Feeders έχει παραγγείλει έως και δώδεκα μικρότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που λειτουργούν επίσης με μεθανόλη.

Η Proman Stena Bulk, μια κοινοπραξία μεταξύ της σουηδικής Stena Bulk AB και της ελβετικής Proman, έγινε η πρώτη από τη νέα γενιά ναυτιλιακών εταιρειών που παρήγγειλε πλοία με καύσιμα μεθανόλης. Αρχικά, παρήγγειλαν δύο πλοία και στη συνέχεια επέκτεισαν την παραγγελία σε τρία, ενώ η Proman αργότερα παρήγγειλε ανεξάρτητα τρία πρόσθετα δεξαμενόπλοια.

Όλα τα πλοία ναυπηγούνται από την Guangzhou Shipyard International (GSI). Το Stena Pro Patria αναμένεται να παραδοθεί σύντομα, ενώ φέτος υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμα και τα Stena Pro Marine και Stena Prosperous. Κάθε ένα από τα σκάφη θα έχει μήκος 610 πόδια με δέσμη 105 ποδιών.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το κάθε ένα από αυτά τα  δεξαμενόπλοια θα μειώσει σημαντικά τις εκπομπές NOx χρησιμοποιώντας  περίπου 12.500 τόνους μεθανόλης το χρόνο. Τα πλοία τροφοδοτούνται από κινητήρα διπλού καυσίμου MAN 6G50ME C9.6, χωρίς μετατροπή καταλύτη.

Χρησιμοποιούν επίσης την πιο πρόσφατη τεχνολογία ενεργειακής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένης της συνεχώς ελεγχόμενης καύσης, βελτιστοποιημένου συντονισμού, επανασχεδιασμένων και αεροδυναμικών γραμμών κύτους και μια γεννήτρια ενεργειακού άξονα που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

Περισσότερες Κατηγορίες

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

X