Η China State Shipbuilding Corporation έλαβε παραγγελία να ναυπηγήσει δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων διπλού καυσίμου στον κόσμο.
Tα πλοία τα οποία σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν από το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της Σαγκάης, θα είναι, όπως αναφέρουν οι κατασκευαστές ευέλικτα, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες και σχέδια για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και την κάλυψη μελλοντικών περιβαλλοντικών εκτιμήσεων.
Τα δύο πλοία, τα οποία θα είναι 131.000 dwt το καθένα, θα ναυπηγηθούν στη Jiangnan Shipbuilding for Anji Logistics, θυγατρική του κινεζικού ομίλου SAIC. Κάθε ένα από τα σκάφη, το οποίο θα έχει χωρητικότητα 7.600 αυτοκινήτων, θα έχει μήκος 656 πόδια με δοκό 125 ποδιών.
Πρόκειται για τα τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων διπλού καυσίμου που έχουν κατασκευαστεί. Η πρόωση υιοθετεί κινητήρες χαμηλής ταχύτητας διπλού καυσίμου με έλικες σταθερού βήματος. Τα πλοία θα χρησιμοποιούν LNG ως το κύριο καύσιμο τους, αλλά θα μπορούν να υποστηρίξουν και τα παραδοσιακά MGO και HFO χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, για να παρέχουν ευελιξία καυσίμου στο σχεδιασμό. Αναφέρουν ότι τα πλοία πληρούν τις απαιτήσεις για το 2025 Ship Energy Efficiency Design Index (EEDI) Phase III και θα έχουν σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές CO2 από άλλα πλοία του τύπου. Είναι επίσης εξοπλισμένα με την τεχνολογία ICER της WinGD, για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης καυσίμου, μειώνοντας την ολίσθηση μεθανίου.
Η λειτουργική αποτελεσματικότητα θα επιτευχθεί επίσης μέσω του σχεδιασμού με μία βίδα, ένα πηδάλιο και φόρτιση τύπου πρύμνης. Είναι σχεδιασμένο για ταχύτητα λειτουργίας 19 κόμβων ενώ παρέχει και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Κάθε σκάφος θα έχει μια δεξαμενή LNG τύπου C με χωρητικότητα 4000 κυβικών μέτρων, η οποία σύμφωνα με την CSSC μπορεί να καλύψει τις ανάγκες 19.000 ναυτικών μιλίων οικονομικής ταχύτητας ιστιοπλοΐας.
Άλλα πλεονεκτήματα του σχεδιασμού αναφέρεται ότι καθιστούν τα πλοία κατάλληλα για έναν ευρύ τύπο υφιστάμενων και μελλοντικών σχεδίων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία και υβριδικών, καθώς και ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου και οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων. Τα πλοία θα έχουν 13 καταστρώματα οχημάτων και τέσσερα κινητά καταστρώματα σε συνεχή σχεδίαση. Η αποτελεσματικότητα φόρτωσης και εκφόρτωσης δημιουργείται με τη χρήση μακριών, ευθύγραμμων ράμπων.