Νέα

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

Μετά τη διαρροή πετρελαίου άνοιξε ξανά το κανάλι του Κιέλου

Έπειτα από μία εβδομάδα παύσης εργασιών, το στρατηγικό για το εμπόριο κανάλι του Κιέλου στη  Γερμανία, επαναλειτούργησε μετά την διαρροή πετρελαιοκηλίδας.

Στις 21 Δεκεμβρίου, υπήρξε διαρροή από αγωγό περίπου 3.200 γαλονιών πετρελαίου στο εσωτερικό λιμάνι  του Brunsbuttel, την είσοδο της Βόρειας Θάλασσας/Έλβα στο κανάλι. Σύμφωνα με τον γερμανό τον υπουργό Περιβάλλοντος της πολιτείας, η πετρελαιοκηλίδα απλώθηκε σε ένα τμήμα νερού, μήκους τεσσάρων μιλίων.





Περίπου 150 εθελοντές και εργαζόμενοι και τρία πλοία αντιμετώπισης διαρροών συμμετείχαν στην προσπάθεια μετριασμού της διαρροής. Οι πόρτες  του καναλιού έκλεισαν προσωρινά για να αποτραπεί η εξάπλωση της ρύπανσης. Ένα παχύ στρώμα λαδιού που επέπλεε στο νερό έπρεπε να αφαιρεθεί με μηχάνημα εισρόφησης  για να μπορέσει να αποκατασταθεί η κυκλοφορία.

Κάποια στιγμή, τουλάχιστον 30 πλοία βρέθηκαν στην ουρά και περίμεναν να ανοίξει ξανά η πλωτή οδός και μερικά επέλεξαν να αλλάξουν πορεία και να περιηγηθούν στη Δανία μέσω του Kattegat. Το κλείσιμο κόστισε στη γερμανική ναυτιλία περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα, σύμφωνα με το γερμανικό δημόσιο ραδιοφωνικό δίκτυο NDR.

Ο τελικός καθαρισμός θα πάρει περισσότερο χρόνο, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία της διαρροής έχει αφαιρεθεί. Οι εργασίες έχουν φτάσει σε σημείο όπου η ναυτιλία μπορεί να συνεχιστεί με ασφάλεια.

Το κανάλι του Κιέλου είναι μια τεχνητή πλωτή οδός μήκους 60 μιλίων που συνδέει τη Βόρεια Θάλασσα με τη Βαλτική, επιτρέποντας σε μικρά σκάφη να συντομεύσουν το ταξίδι τους μεταξύ των δύο περιοχών. Χρονολογείται από τον  19ο αιώνα, αλλά στα χρόνια που οδήγησαν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, διευρύνθηκε ώστε να ταιριάζει στις διαστάσεις των μεγαλύτερων γερμανικών πολεμικών πλοίων της εποχής. Σήμερα μπορεί να δεχτεί πλοία με μήκος έως 770 πόδια, δοκό έως 106 πόδια, βύθισμα αέρα 130 πόδια και βύθισμα περίπου 23 πόδια.

Περισσότερες Κατηγορίες

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝ ΠΛΩ

X