Βίντεο: Έτοιμο και το υβριδικό κρουαζιερόπλοιο
Είναι το πρώτο υβριδικό πλοίο, ένα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο χωρίς εκπομπές αερίων. Η Silversea Cruises της Royal Caribbean Group σηματοδότησε την έξοδο από το νέο κρουαζιερόπλοιό της στο ναυπηγείο Meyer Werft στο Papenburg της Γερμανίας στις 28 Απριλίου.
Με την ονομασία Silver Nova, το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 54.700 τόνων είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο ωκεανού που σχεδιάστηκε για την Silversea Cruises από τότε που η γραμμή κρουαζιέρας εξαγοράστηκε από τον όμιλο Royal Caribbean μεταξύ 2018 και 2020. Την ίδια εβδομάδα που το Silver Nova κυκλοφόρησε στη Γερμανία, η Fincantieri στην Ιταλία παρέδωσε τόσο το Viking Saturn, όσο και το Vista της Oceania Cruises, επίσης μικρότερα, πολυτελή κρουαζιερόπλοια.
Το Silver Nova θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean Group που θα λειτουργεί με LNG ως κύρια πηγή καυσίμου. Έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία τον Αύγουστο του 2023 ως το δωδέκατο πλοίο στον στόλο της Silversea. Η εταιρεία κατασκευάζει επίσης το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το Utopia of the Seas, το οποίο θα τεθεί σε υπηρεσία στις αρχές του 2024 χρησιμοποιώντας επίσης LNG.
Εκτός από τη χρήση LNG ως κύριο καύσιμο, το Silver Nova ενσωματώνει και άλλες λειτουργίες , όπως ένα σύστημα ισχύος κυψελών καυσίμου και μπαταριών, που έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου, ενώ το κρουαζιερόπλοιο βρίσκεται στο λιμάνι. Το σύστημα κυψελών καυσίμου θα έχει ισχύ τεσσάρων μεγαβάτ και η λειτουργία με τις μπαταρίες, έχει σχεδιαστεί για την εξάλειψη των εκπομπών στο λιμάνι, όταν δεν είναι δυνατό για το πλοίο να χρησιμοποιήσει ισχύ στην ξηρά. Επιπλέον, το σύστημα μπαταρίας επιτρέπει την εξισορρόπηση του φορτίου αιχμής, για την αύξηση της συνολικής απόδοσης της μονάδας παραγωγής ενέργειας. Άλλες γραμμές κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των Viking, MSC Cruises και Explora Journeys, δοκιμάζουν επίσης πρωτότυπα συστήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Το κύτος του Silver Nova διαθέτει επίσης ένα υδροδυναμικό σχήμα, ως μέρος ενός σχεδίου που η Silversea αναφέρει ότι υπερβαίνει τον Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) του ΙΜΟ, κατά 25%. Αναμένουν ότι το υβριδικό εργοστάσιο, θα επιτρέψει στο πλοίο να επιτύχει συνολική μείωση των εκπομπών κατά 40%, σε σύγκριση με τα παλαιότερα κρουαζιερόπλοια κατηγορίας Muse.
Η τοποθέτηση του τελικού εσωτερικού εξοπλισμού προχωρά και το Silver Nova αναμένεται να μπει στον ωκεανό, περί τα τέλη Μαΐου.