Μια ομάδα εθελοντών ερευνητών και δυτών που εργάζονται στ’ ανοικτά της Αλάσκα κατάφεραν να χαρτογραφήσουν τον ναυάγιο του 1908, το δεύτερο χειρότερο ναυάγιο στην ιστορία της Αλάσκας (σε ό,τι αφορά τους ανθρώπινους θανάτους), και να ανασύρουν την καμπάνα του πλοίου «Star of Bengal». Το πλοίο, που κατασκευάστηκε από την Harland & Wolff, το ναυπηγείο που έγινε διάσημο αργότερα για την κατασκευή του Τιτανικού, χάθηκε πριν από 117 χρόνια και βρίσκεται στην απομακρυσμένη νήσο Κορόνεϊσον, περίπου 80 μίλια δυτικά του Wrangell στην Αλάσκα.

Η πρώτη επιτυχής ερευνητική αποστολή στον χώρο του ναυαγίου αναφέρθηκε από τον καπετάνιο του ερευνητικού πλοίου «Endeavour», το οποίο λειτουργεί από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Alaska Endeavour. Κατά τη θερινή περίοδο, χρησιμοποιείται για αποστολές μαθητών, ενώ στις μεταβατικές περιόδους πραγματοποιεί επαγγελματικές αποστολές.
Το ναυάγιο του Star of Bengal παρέμενε μυστήριο. Μια ομάδα δυτών επισκέφθηκε τον χώρο το 2022, αλλά δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει σημαντικές έρευνες, λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Φέτος, με το πλοίο «Endeavour», η ομάδα επέστρεψε στον χώρο και κατά τη διάρκεια δέκα ημερών κατάφερε να εντοπίσει και να καταγράψει τα πλαίσια και τις πλάκες του κορμού, τέσσερις άγκυρες, τον αλεξίπυρο και άλλα μηχανήματα. Βρήκε και ανέσυρε επίσης την μπρούντζινη καμπάνα του πλοίου.

Το πλοίο, που είχε βάρος 1.694 τόνους, κατασκευάστηκε το 1874 στο Μπέλφαστ της Ιρλανδίας για την βρετανική εμπορική εταιρεία JP Corry & Co, ως ένα 264 ποδιών σιδερένιο εμπορικό πλοίο. Το 1906, το αγόρασε η Alaska Packers Association και έγινε ένα εργαλείο για την εταιρεία, μεταφέροντας εργάτες και εφόδια στα ψυγεία σε Wrangell, στην Αλάσκα, την άνοιξη και επιστρέφοντας με τους εργάτες και κονσερβοποιημένο σολομό στο Σαν Φρανσίσκο το φθινόπωρο.
Στις 20 Σεπτεμβρίου 1908, το πλοίο ταξίδευε μέσω του Σούμνερ Στρέιτ στην Αλάσκα, επιστρέφοντας στην Καλιφόρνια για τον χειμώνα. Ήταν δεμένο με δύο μικρά βοηθητικά πλοία, τα Kayak και Hattie Gage, όταν ξέσπασε μια ισχυρή καταιγίδα.
Οι ιστορικές μαρτυρίες αναφέρουν ότι ένας συνδυασμός ισχυρών ανέμων, έλλειψης επικοινωνίας και μηχανικών βλαβών ανάγκασε τα βοηθητικά πλοία να κόψουν τα σχοινιά έλξης. Το «Star of Bengal» έριξε άγκυρα, αλλά αυτή τραβήχτηκε. Το πλοίο διαλύθηκε πάνω στα βράχια της νήσου Κορόνεϊσον, περίπου 80 μίλια δυτικά του Wrangle.
Στο πλοίο επέβαιναν 138 άτομα – 106 εργάτες από τα κονσερβοποιεία και 32 μέλη πληρώματος, καθώς και 2,5 εκατομμύρια κοντέινερ σολομού από το Wrangell. Το ναυάγιο προκάλεσε το θάνατο 110 ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένων 96 εργαζομένων στα κονσερβοποιεία. Οι περισσότεροι από τους νεκρούς ήταν Κινέζοι, Γιαπωνέζοι και Φιλιππινέζοι εργάτες.
Η καμπάνα ανασύρθηκε ως μνημείο προς τιμή του πλοίου και έχει σταλεί για διατήρηση στο Κέντρο Θαλάσσιας Αρχαιολογίας και Συντήρησης του Texas A&M University.

