EnaliosEnaliosEnalios
Ειδοποιήσεις Περισσότερα
Μέγεθος ΓραμματοσειράςΑα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑΠερισσότερα
    CYSh1P: Εκσυγχρονίζεται ψηφιακά το υφυπουργείο Ναυτιλίας – Οι υπηρεσίες σε μια πλατφόρμα
    10/11/2025
    ECSA: Τα πράσινα καύσιμα να στηριχθούν από τα έσοδα ETS
    08/11/2025
    Ανάλυση: Πώς η πολιτική τροφοδότησε τον «σκιώδη» στόλο στη ναυτιλία
    05/11/2025
    Ναυτιλιακό Επιμελητήριο: H Ναυτιλία συνεχίζει τον δρόμο προς την απανθρακοποίηση
    03/11/2025
    Αυξημένο κατά 20% το Κυπριακό νηολόγιο – Επέκταση Θαλάσσιας σύνδεσης με Ελλάδα και γειτονικές χώρες
    01/11/2025
  • ΓΑΛΑΖΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    ΓΑΛΑΖΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠερισσότερα
    800 kg σκουπίδια από το βυθό και 300 kg από το χερσαίο χώρο στο λιμανάκι Πωμού
    05/11/2025
    Η Αρχή Λιμένων Κύπρου καλεί σε εκστρατεία καθαρισμού Βυθού στο Λιμάνι Πάφου
    26/10/2025
    iSEATRACMover στην παραλία Καστέλα Λάρνακας – Ενισχύεται η προσβασιμότητα για τους ΑμεΑ
    19/09/2025
    Κύπρος: Αυτό το καλοκαίρι, επέλεξε μια από τις 56 παραλίες με Γαλάζια Σημαία
    07/08/2025
    Εμπνευσμένος από τo ντοκιμαντέρ Ocean o Mητσοτάκης – Δύο θαλάσσια πάρκα σε Ιόνιο και Νότιο Αιγαίο
    21/07/2025
  • ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ
    ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥΠερισσότερα
    Ανακαλύφθηκε βυθισμένο λιμάνι στην Αίγυπτο: Κλειδί για τον χαμένο τάφο της Κλεοπάτρας;
    29/09/2025
    Αλεξάνδρεια: Στο φως πόλη βυθισμένη εδώ και 2.000 χρόνια (βίντεο)
    26/08/2025
    Aenaria: Η βυθισμένη πόλη που αναδύεται μέσα από θαλάσσιο μυστήριο
    21/07/2025
    Εντοπίστηκε το «πλουσιότερο ναυάγιο στον κόσμο» – Χρυσά νομίσματα και πολύτιμοι λίθοι
    11/06/2025
    Εθελοντική αποστολή εντόπισε και ανέσυρε ναύαγιο 117 ετών στην Αλάσκα
    02/06/2025
  • Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ
    Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣΠερισσότερα
    Η TototheoGlobal παρουσίασε το ολοκληρωμένο οικοσύστημα ναυτιλιακής τεχνολογίας της
    22/10/2025
    Legend of the seas: Μπήκε στο νερό το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο – Mεγαλύτερο από τον Τιτανικό (video)
    10/09/2025
    Πλωτή μεγαλούπολη: Μοιάζει με χελώνα και έχει χωρητικότητα 60 χιλιάδων επιβατών
    21/05/2025
    Η Multimarine ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, στην Άμυνα – Eπιτυχής συμμετοχή στην DEFEA
    08/05/2025
    Δυναμική η συμμετοχή της Κύπρου στη διεθνή έκθεση DEFEA – Άμυνας, Ασφάλειας και Τεχνολογίας
    06/05/2025
  • ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ
    ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥΠερισσότερα
    Φόρος Τιμής στον Κυβερνήτη Μητσάτσο και στους Ήρωεςτου Φαέθων – “Άρση Απορρήτου”
    12/11/2025
    60 ώρες στη θάλασσα – Έλληνας Παραολυμπιονίκης επιχείρησε το ακατόρθωτο στην Κύπρο
    03/11/2025
    Ελεύθερος δύτης έσπασε κάθε ρεκόρ κρατώντας την αναπνοή του για 29 ολόκληρα λεπτά
    21/08/2025
    Στην κορυφή του κόσμου 10χρονος Έλληνας ιστιοπλόος
    18/08/2025
    Ο ρόλος της Κύπρου και της CYMEPA στο METAVASEA
    15/07/2025
  • ΕΝΑΛΙΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
    ΕΝΑΛΙΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣΠερισσότερα
    Ζακ-Υβ Κουστώ: Το πάθος για τη θάλασσα και η εξερεύνηση του «σιωπηλού κόσμου» (βίντεο)
    11/06/2025
    Ατλαντικός Ωκεανός: Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μια υποθαλάσσια “Χαμένη Πόλη” (βίντεο)
    20/04/2025
    O Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού, μία εκπληκτική εμπειρία οδήγησης
    16/11/2024
    Τι αποκαλύπτουν τα οστά ναυτικών που πνίγηκαν πριν από 500 χρόνια
    09/11/2024
    Τιτανικός: Εξερεύνησε το θρυλικό πλοίο και γίνε για λίγο ο “The Legend of The Titanic” (εικόνες)
    14/09/2024
  • ΑΛΛΑ

    Θάλασσες του Κόσμου

    Περισσότερα

    Ένα απρόσμενο συναπάντημα στην παγωμένη Αρκτική – Πολική αρκούδα με τα μικρά της, πλησίασε παγοθραυστικό

    26/10/2025
    Ανταρκτική: Ανακαλύφθηκαν 85 άγνωστες λίμνες κάτω από τους παγετώνες
    27/09/2025
    Εντοπίστηκε σπάνιος πορτοκαλί καρχαρίας στην Κόστα Ρίκα – Ενθουσιαμένοι οι επιστήμονες (βίντεο)
    31/08/2025
    Ανταρκτική: Η άνοδος του τουρισμού μολύνει την ήπειρο, προειδοποιούν οι επιστήμονες
    22/08/2025

    Γεύσεις από Θάλασσα

    Περισσότερα

    Γέμισαν οι παραλίες Ζυγίου – Αλαμινού, λαβράκια – Δεκάδες τόνοι για επαγγελματίες και ερασιτέχνες ψαράδες

    08/07/2025
    Από τις καλύτερες στην Ευρώπη οι παραλίες της Νάξου σύμφωνα με ψηφοφορία της Guardian
    03/06/2025
    Γιατί τρώμε μπακαλιάρο με σκορδαλιά την 25η Μαρτίου – Ένα ελληνικό έθιμο που καθιερώθηκε
    25/03/2025
    Ντοκιμαντέρ του  γαλλικού καναλιού France 3 στις κυπριακές θάλασσες με τη συμμετοχή του CMMI
    12/03/2025

    Μπλέ Διαδρομές

    Περισσότερα

    Θαλάσσια σύνδεση Κύπρου – Λιβάνου με νέα επιβατηγά δρομολόγια

    10/07/2025
    Το Daleela σηκώνει άγκυρα για τέταρτη χρονιά με προορισμό τον Πειραιά
    24/03/2025
    H πράσινη μετάβαση (Fit for 55) εκτοξεύει και τα ακτοπλοϊκά εισητήρια στην Ελλάδα
    20/01/2025
    Νέα oπτική στη βιώσιμη πολυτελή κρουαζιέρα της Αρκτικής
    08/01/2025
ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ: Ανδρέας Χατζηγιάννης Πρόεδρος ΚΕΠ: Οι παγκόσμιες προκλήσεις στη ναυτιλία και το χρέος της ΕΕ
Share
EnaliosEnalios
Μέγεθος ΓραμματοσειράςΑα
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ
  • ΕΝΑΛΙΟΣ
    • Ναυτιλία
    • Γαλάζια Οικονομία
    • Θησαυροί του Βυθού
    • Τεχνολογία στους Ωκεανούς
    • Πρωταγωνιστές του Γαλάζιου
    • Ενάλιες Αναζητήσεις
    • Θάλασσες του Κόσμου
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Γεύσεις από Θάλασσα
    • Ειδήσεις εν πλώ
    • Θαλάσσιο Περιβάλλον
    • Μπλέ Διαδρομές
    • Χόμπι
    • “Sea” You
    • News in English
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • Ποιοι Είμαστε
    • Επικοινωνία
    • Πολιτική Απορρήτου
Follow US
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου
© 2023 Enalios. All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ανδρέας Χατζηγιάννης Πρόεδρος ΚΕΠ: Οι παγκόσμιες προκλήσεις στη ναυτιλία και το χρέος της ΕΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 23/09/2024 στις 8:08 πμ
Δημοσιεύτηκε 23/09/2024
Share
SHARE

Την έμπρακτη αλληλεγγύη της Κυπριακής Δημοκρατίας με τη διεθνή διοργάνωση για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στους Παλαιστίνιους με το σχέδιο “Αμάλθεια”, χαιρέτισε ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών Ανδρέας Χατζηγιάννης σε επίσημο δείπνο που παρέθεσε στο “Cyprus Tower” στην Αθήνα προς τιμή του Προέδρου Χριστοδουλίδη.

Ο κ. Χατζηγιάννης εξήρε τις πρωτοβουλίες που είχαν αποτέλεσμα τη χορήγηση υποτροφιών για πανεπιστημιακές σπουδές σε 1000 παιδιά οικονομικά ευπαθών Κυπριακών οικογενειών μέσω του ανεξάρτητου φορέα κοινωνικής υποστήριξης υπό την αιγίδα της πρώτης κυρίας, Φιλίππας Χριστοδουλίδη.

Εξέφρασε θερμές ευχαριστίες προς τους φίλους όπως είπε, οι οποίοι συνέδραμαν τις εν λόγω δράσεις, όπως οι Θανάσης Μαρτίνος, Πόλυς Β. Χατζηωάννου, Sir Στέλιος Χατζη-Ιωάννου, Ιωάννα Προκοπίου, Νικόλ Μυλωνά, Γκίκας Γκούμα και άλλοι.

Μονόλεπτη σιγή εις μνήμη Χαράλαμπου Μυλωνά

Ο κ. Χατζηγιάννης  δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην απουσία του Χαράλαμπου Μυλωνά, του εφοπλιστή που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, εξαίροντας την προσφορά του στη ναυτιλία ως πρωτεργάτης και την αγάπη του για την πατρίδα. Υπήρξε όπως είπε, ένας φωτισμένος νους και δάσκαλος που άνοιξε ορίζοντες. Οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι τήρησαν μονόλεπτη σιγή εις μνήμη του μακαριστού εφοπλιστή.

Οι παγκόσμιες προκλήσεις στη ναυτιλία

Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών, ανέπτυξε τα δεδομένα όπως αυτά διαμορφώνουν σήμερα την Παγκόσμια ναυτιλία αλλά και την ισορροπία όπως είπε, η οποία, «διαμορφώνεται από τρεις βασικές δυνάμεις: τα πυρηνικά όπλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ναυτιλία».

Στη ναυτιλία ειδικότερα δεν ζούμε σε μια εποχή αλλαγών. Ζούμε την αλλαγή εποχής. Ο κόσμος που αναδύεται θα είναι ριζικά διαφορετικός και αχαρτογράφητος. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η ναυτιλία καθιερώθηκε ως μοχλός παγκόσμιας ανάπτυξης μέσω του «σχεδόν τέλειου ανταγωνισμού». Μια ιδανική θεωρία που σπάνια βρίσκει εφαρμογή στην πραγματική ζωή. Στη ναυτιλία, όμως, αυτή η θεωρία έγινε πραγματικότητα εδώ και 75 χρόνια. Ο ανταγωνισμός οδήγησε στην ελαχιστοποίηση του κόστους μεταφοράς, εξαλείφοντας αποστάσεις, φέρνοντας κοντά χώρες και πολιτισμούς. Άλλαξε τη μοίρα του ανθρώπου επιβεβαιώνοντας τη ρήση του Ναπολέοντα «Όταν ο κόσμος ενώνεται, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα». Αυτό δεν ήταν τυχαίο. Ήταν έργο της ελληνικής φυλής. Μετά την απελευθέρωσή τους, κατέκτησαν τις θάλασσες με εκατοντάδες στόλους, διαμορφώνοντας το κεκτημένο της ναυτιλίας, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα. Επέβαλλαν de facto το σχεδόν τέλειο ανταγωνισμό στην παγκόσμια ναυτιλία, σφραγίζοντας τη μετάβασή της από το καθεστώς του ολιγαρχικού ελέγχου της, στην υπηρεσία όλων των λαών και προσδίδοντας υπεραξία στην ανθρώπινη δημιουργία. Ό,τι μέχρι τότε ήταν φράγμα, μετατράπηκε σε γέφυρα για μια καλύτερη ζωή για τον άνθρωπο.

Η ναυτιλία αποτέλεσε το πρόπλασμα της παγκοσμιοποίησης. Όπως θα επιβεβαίωνε ο πατέρας της οικονομικής θεωρίας Άνταμ Σμιθ, αυτό το επίτευγμα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του σύγχρονου οικονομικού συστήματος και την τρίτη βάση της σύγχρονης παγκόσμιας τάξης. Δεν αποζητούμε όμως επαίνους για τους Έλληνες – αυτό άλλωστε, είναι έργο των ιστορικών. Μας ενδιαφέρει το μέλλον. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η διατήρηση του σημερινού πλουραλιστικού χαρακτήρα της ναυτιλίας ενάντια στον κίνδυνο μονοπώλησής της. Μετά την πτώση του ‘’υπαρκτού σοσιαλισμού’’ το 1989 η εφαρμογή του μοντέλου του ανταγωνισμού παγκοσμίως πέρασε σε νέα φάση. Διαφορετικά πολιτικά συστήματα με αρχές και αξίες θεμελιωδώς ασύμβατες με το νέο μοντέλο, εισήλθαν στο ίδιο πλαίσιο ανταγωνισμού, χωρίς 4 όμως να τηρούν ίδιους όρους λειτουργίας και βιωσιμότητας και χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες για την ισορροπία του συστήματος.

Ασύμμετρες απειλές για τον ελεύθερο ανταγωνισμό

 Αυτή η ασυμβατότητα αποτελεί μια ασύμμετρη απειλή για τους κανόνες του ελεύθερου ανταγωνισμού ανέφερε ο κ. Χατζηγιάννης, συμπληρώνοντας : «Αυτή είναι και η οφθαλμοφανής αχίλλειος πτέρνα του νέου συστήματος. Η Κίνα με εργατικό δυναμικό διπλάσιο από αυτό της Ευρώπης και των ΗΠΑ μαζί, με μισθούς που δεν κάλυπταν ούτε τη μισή εργατοώρα της Δύσης, αξιοποιώντας το νέο οικονομικό-πολιτικό πλαίσιο και το σχεδόν μηδενικό κόστος μεταφοράς, που της εξασφάλισε η νέα ναυτιλία, εισήλθε αμέσως σε ρυθμούς εκρηκτικής ανάπτυξης. Από αγροτική οικονομία μετατράπηκε ταχύτατα σε βιομηχανική υπερδύναμη. Μέσω κεντρικού κρατικού σχεδιασμού και απεριόριστης κρατικής οικονομικής στήριξης στη ναυτιλία, επένδυσε σε κολοσσιαίες ναυπηγικές εγκαταστάσεις, ξεπερνώντας τα παραδοσιακά ναυπηγεία.

Η Ευρώπη χάνει έδαφος μπροστά στην Κινέζικη μονοκρατορία στη ναυτιλία

Μέσα σε δύο δεκαετίες, παράγει πλοία υψηλής ποιότητας και ελέγχει ήδη το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς πλοίων. Η Ευρώπη υπέδειξε ο Πρόεδρος της ΚΕΠ, πλέον αντιμετωπίζει τον κίνδυνο μιας Κινεζικής μονοκρατορίας στη ναυτιλία.

«Σε έναν κόσμο που εξαρτάται πλήρως από αυτήν, η Ευρώπη χάνει έδαφος χωρίς να δίνει μάχη. Αυτό που κάποτε θεωρούνταν πιθανό, τώρα αποτελεί πραγματικότητα. Η Κίνα κατέχει πλέον το κλειδί στον έλεγχο της παραγωγής νέων πλοίων. Αν δεν αναστραφεί αυτή η τάση σε βάθος χρόνου, θα της δοθεί η δυνατότητα ακόμη και να περιορίσει την κατασκευή πλοίων για τους ανταγωνιστές της και να αποκτήσει τον έλεγχο της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας».

Πρόεδρος της Δημοκρατίας – Δείπνο «Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών»
Cyprus Tower, Αθήνα, Ελλάδα

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για την πράσινη ναυτιλία

Την ίδια στιγμή συμπλήρωσε ο κ. Χατζηγιάννης, η Ευρώπη στη ναυτιλία επιλέγει να επικεντρώνει την προσοχή της αποκλειστικά στην ανάπτυξη πράσινων τεχνολογιών. Αναμφίβολαν είπε, «οι ευρωπαϊκοί περιβαλλοντικοί κανονισμοί θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την εξάλειψη του 2,5% των εκπομπών της ναυτιλίας. Όμως το υψηλό κόστος εφαρμογής και οι ασφυκτικές προθεσμίες ασκούν υπαρξιακή πίεση στην ευρωπαϊκή ναυτιλία. Αυτά συνδυαστικά με τη ραγδαία κινεζική άνοδο, απειλούν να καταστρέψουν το μοντέλο του ελεύθερου ανταγωνισμού. 5 Η ναυτιλία, όπως την καθιέρωσαν οι Έλληνες μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, κινδυνεύει να καταρρεύσει στον πρώτο της αιώνα. Όπως αντίστοιχα κατέρρευσε και η πρώτη Δημοκρατία (ο Χρυσούς Αιώνας του Περικλή). Ο Τσόρτσιλ είχε προειδοποιήσει: «Εκείνοι που αποτυγχάνουν να μάθουν από την ιστορία, είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν». Η Κίνα έχει ήδη συγκεντρώσει αδιαμφισβήτητη ισχύ στη ναυτιλία.»

Ο Ανδρέας Χατζηγιάννης υπέδειξε ότι, η Ε.Ε. οφείλει να αναγνωρίσει το μέγεθος της απειλής και να ιεραρχήσει σωστά τις προτεραιότητες της. Η υπεράσπιση του μοντέλου του ανταγωνισμού δεν είναι μάχη για το παρελθόν αλλά για το μέλλον.

Η ναυτιλία της Ε.Ε. σημείωσε, «διαθέτει στην κορυφή της το υπερόπλο των δύο ηγετών μας (του Πρωθυπουργού Κ.Μητσοτάκη και του Προέδρου Ν.Χριστοδουλίδη), οι οποίοι κατανοούν τον παγκόσμιο ρόλο της. Χαιρετίζουμε την επιλογή του κύριου Απόστολου Τζιτζικώστα για την ανάληψη καθηκόντων Επιτρόπου Μεταφορών στην Ε.Ε. Είναι αναμφίβολα μια ευτυχής συγκυρία για την ευρωπαϊκή ναυτιλία. Προσβλέπουμε στη συμπαράσταση της κυρίας Ελισσάβετ Βόζενμπεργκ, που εξελέγη στην προεδρεία της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, πολύ σημαντική εκλογή την οποία επίσης χαιρετίζουμε.

Όπως έγραψε ο ‘πατέρας’ της Ε.Ε. Ζαν Μονέ : «Αυτό που είναι σημαντικό δεν είναι να ‘σαι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος, αλλά να ‘σαι αποφασισμένος». Με αυτή την αποφασιστικότητα θα συνεχίσουμε τη δράση μας, στην πιο κρίσιμη φάση, για την αποτροπή της κατάρρευσης του ανταγωνισμού, όπως τον εγκαθίδρυσαν οι Έλληνες μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου».

Αναφορά στα 50 χρόνια εισβολής και κατοχής στην Κύπρο

Ο κ. Χατζηγιάννης στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην εθνική τραγωδία της Κύπρου, για μισό αιώνα να είναι υπό κατοχή. Αναφέρθηκε στο σχέδιο Κίσινγκερ-Τουρκίας, το οποίο όπως επισήμανε «οι τότε ηγεσίες απέτυχαν να διακρίνουν, δεν στόχευε απλώς στην κατοχή εδαφών, αλλά στον βίαιο εκτουρκισμό της Κύπρου. Η στρατηγική αυτή περιλάμβανε τον ξεριζωμό Ελλήνων και Τουρκοκύπριων.

Η τελευταία εθνοκάθαρση στην ιστορία. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι η πλειονότητα των Τουρκοκύπριων ουδέποτε θεωρήθηκαν “γηγενείς” από την ίδια την Τουρκία. Ενώ οι Έλληνες που εκτοπίστηκαν και οι Τουρκοκύπριοι που παρέμειναν στον νότο, υπό την διοίκηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, κατάφεραν να αντέξουν τις συνέπειες της εισβολής, πέραν του 50% των Τουρκοκυπρίων δεν άντεξαν την συνεχή πίεση και περιθωριοποίησή τους από τους εισβολείς και τους Τούρκους έποικους στον κατεχόμενο βορρά και αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν.

Η Τουρκία ανενόχλητη τουρκοποιεί σταθερά την βόρεια Κύπρο.  Σήμερα, Ελλάδα και Κύπρος είναι ισχυρές και έχουν τη δυνατότητα να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο. Η ύπαρξη του τείχους του Αττίλα και η τουρκοποίηση σε ευρωπαϊκό έδαφος είναι ντροπή για την διεθνή κοινότητα. Η λύση του Κυπριακού, που θα επανενώσει τους Κύπριους, είναι λυτρωτική και για τους Τουρκοκύπριους. Είναι προς το συμφέρον όλων, εκτός βέβαια της Τουρκίας, που συνεχίζει να υιοθετεί πρακτικές των περασμένων αιώνων».

Στρατηγική συμφωνία για ανάδειξη του Φάρου Περβολιών – Κέντρο καινοτομίας και έρευνας

Απανθρακοποίηση και προκλήσεις για τη ναυτιλία στους Δελφούς – Σε πανελ για την ψηφιοποίηση η Δ.Θεοδοσίου

Tρία σκάφη αναψυχής παραδόθηκαν στις φλόγες στην Μαρίνα Λάρνακας – Αναστάτωση στο παραλιακό μέτωπο

Οι αρχαιότερες ανθρώπινες πατημασιές, βρίσκονται σε Ελληνικό νησί – 6,05 εκ. ετών

CYSh1P: Εκσυγχρονίζεται ψηφιακά το υφυπουργείο Ναυτιλίας – Οι υπηρεσίες σε μια πλατφόρμα

TAGS:#cyprusEEseashippingθάλασσαΚίναΚυπριακή Ένωση ΠλοιοκτητώνναυτιλίαπλοίαΣημαντικά
Μοιραστείτε το
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Copy Link Εκτύπωση
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΕ: Πράσινη ναυτιλία, προτεραιότητα της νέας Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ Καραϊβική: Επιστήμονες αναπαρήγαγαν κοράλια που επιβιώνουν στα ρεκόρ θερμοκρασιών (βίντεο)

Τελευταία Νέα

Xωρίς τέλος η ρύπανση στη θάλασσα της Μονής – Υποθαλάσσιος αγωγός η αιτία
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 13/11/2025
Φόρος Τιμής στον Κυβερνήτη Μητσάτσο και στους Ήρωεςτου Φαέθων – “Άρση Απορρήτου”
ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ 12/11/2025
ECSA: Τα πράσινα καύσιμα να στηριχθούν από τα έσοδα ETS
ΝΑΥΤΙΛΙΑ 08/11/2025
Ancient Antarctic Ice Melt Triggered a Chain Reaction 9,000 Years Ago (video)
News in English 08/11/2025

Follow Us

10kLike
659Follow
10Subscribe
ENALIOS

H νέα διαδικτυακή πλατφόρμα που απευθύνεται στους εραστές του γαλάζιου με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίκεντρο η θάλασσα και ο πλούτος της.

Το έργο υποβλήθηκε στα πλαίσια του Σχεδίου Ψηφιακής Αναβάθμισης των Επιχειρήσεων και συνχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής Ανάπτυξης και την Κυπριακή Δημοκρατία.

10kLike
659Follow
10Subscribe
EnaliosEnalios
Follow US
© 2024 Enalios. All Rights Reserved. Designed by Redwolf Ogilvy
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?