Μετά από 22 δρομολόγια Λεμεσός – Πειραιά και αντίστροφα, η θαλάσσια επιβατική σύνδεση με το πλοίο M/V Daleela ολοκληρώθηκε για τη φετινή χρονιά και το καράβι έριξε άγκυρα το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου .
Η επιβατική σύνδεση έδωσε την ευκαιρία και σε ασθενείς να ταξιδέψουν προς την Ελλάδα ακόμη και για επέμβαση, με τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Βασίλη Δημητριάδη να αναφέρει πως οι επιλογές δεν είναι μόνο για συμπολίτες μας που είναι αεροφοβικοί, αλλά και για ανθρώπους που ταξιδεύουν και ως ασθενείς καθώς αδυνατούν να ταξιδέψουν αεροπορικώς για διάφορους λόγους. «Το γεγονός ότι υπάρχει αυτή η θαλάσσια σύνδεση και προσφέρει και αυτή την προσέγγιση ως επιλογή, κάτι που δεν υπήρχε προηγουμένως, είναι πολύ σημαντικό. Αυτή είναι η προστιθέμενη αξία το να λέμε, εναλλακτική συνδεσιμότητα».
Στα 22 δρομολόγια που πραγματοποίησε το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο ταξίδεψαν άνθρωποι κάθε ηλικίας και όλων των κοινωνικών στρωμάτων, οι οποίοι επέλεξαν για τους δικούς τους λόγους να κάνουν ένα ταξίδι 30 ωρών για τον Πειραιά ή τη Λεμεσό. Οργανωμένοι μοτοσικλετιστές μετά από χρόνια άδραξαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν για μια μακρινή διαδρομή προς την Ελλάδα και στη συνέχεια σε άλλους προορισμούς.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας Scandro Holding Ltd, με το πλοίο M/V Daleela ταξίδεψαν φέτος 7.162 επιβάτες, ενώ μεταφέρθηκαν 2.250 οχήματα και μοτοσικλέτες όπως και περίπου 200 κατοικίδια. «Με την ολοκλήρωση των δρομολογίων έχουμε σκοπό να συγκαλέσουμε σύσκεψη με την ανάδοχο εταιρεία, το Τμήμα Τελωνείων, την Αστυνομία, το Υπουργείο Μεταφορών, την Αρχή Λιμένων και την DP World Limassol, έτσι ώστε να τεθούν επί τάπητος διάφορα θέματα που αφορούν στη λειτουργία της υπηρεσίας, τα όποια προβλήματα προέκυψαν και πώς θα επιλυθούν με τη νέα χρονιά».
Εντός του επόμενου μήνα το Υφυπουργείο θα προβεί σε δημοσιογραφική διάσκεψη για ένα δημόσιο απολογισμό της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης.
Ετοιμότητα για επέκταση της διαδρομής
Ο κ. Δημητριάδης δεν αποκλειει το ενδεχόμενο προσθήκης του Ισραήλ στο δρομολόγιο της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης, ως τρόπος ενίσχυσης της προοπτικής βιωσιμότητας της υπηρεσίας. Η διαδρομή Κύπρος – Ισραήλ, μπορεί να είναι κερδοφόρα σύμφωνα με εκτιμήσεις του υφυπουργείου Ναυτιλίας.
πηγή: Φιλελεύθερος